جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح و کلنگ زنی 20میلیارد ریال پروژه در بخش مرکزی لارستان

چندین طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد . به گزارش میلاد لارستان به…

چندین طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در نهمین روز از دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی لارستان با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، علی پیروز بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین ادارات، نهادها و ارگانهای شهرستان با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

طرح های افتتاح شده شامل زیرسازی و آسفالت روستای بیخویه به طول ۲۹۰ متر و عرض ۱۱ متر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، روشنایی ورودی روستای دولت آباد شامل ۱۰ عدد پایه سیمانی و ۱۲ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات سدیم با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال، مخزن هوایی ۲۵ متر مکعبی آب در روستای رمیجان با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، بلوار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درز به طول ۲ هزار متر با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال، روشنایی بلوار شهرک سایبان به طول ۷۷۵ متر شامل ۲۹ پایه سیمانی و ۳۱ چراغ ۱۵۰ وات سدیم با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال و خانه ورزشی روستایی سایبان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بود.

همچنین در این روز کلنگ همزمان آغاز ساخت پارک های محلی در روستاهای دولت آباد، سردشت، مهرآباد، شتوان، زیارت، بلوچی، رمیجان، زاهد محمود و علی آباد، زیرسازی و آسفالت روستای رمیجان و زایشگاه حضرت رقیه (س) درز نیز به زمین زده شد. اضافه می گردد که زایشگاه حضرت رقیه درز قرار است با زیربنای ۲۵۰ مترمربع توسط ورثه مرحوم حق شناس به یاد زنده یاد ابوذر حق شناس، مرجان دلاور و سونیا حق شناس احداث شود.

فرماندار ویژه لارستان در مراسم افتتاح این طرح ها در سخنانی یکی از دستاوردهای مهم دولت را عمران و بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاها، بخصوص مناطق دورافتاده و محروم برای جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها برشمرد و یادآور شد: با تزریق اعتبارات مناسب خدمات ارزشمندی در راستای بهسازی، زیباسازی، آسفالت معابر، جدول گذاری، کانال کشی، آبرسانی، برق رسانی و اصلاح معابر، اختصاص خودرو حمل زباله و ساخت بوستان صورت گرفته است.

جلیل حسنی در جریان دیدار با تعدادی از خانواده های محروم و فاقد مسکن برخی از روستاهای منطقه درزو سایبان بر تسریع در ساخت مسکن برای این مددجویان تاکید کرد که با مشارکت دستگاه های ذیربط بصورت مشارکتی برای ساخت مسکن این خانواده ها تامین شود. وي افزود: مهمترين هدف و رسالت انقلاب و مسئولان، تلاش براي رفع محروميت از مناطق محروم، حل مشكلات طبقات ضعيف را در سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین