پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15

بهره برداری چند طرح عمرانی و بهداشتی در جویم

  در سفر معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به بخش جویم بمناسبت دهه مبارک فجر؛ چند طرح عمرانی و بهداشتی با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به…

 

در سفر معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به بخش جویم بمناسبت دهه مبارک فجر؛ چند طرح عمرانی و بهداشتی با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، زیربنایی و بهداشتی، با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و داود شفیعی بخشدار جویم، با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش جویم لارستان افتتاح شد.

فرماندار ویژه لارستان در ابتدای ورودش به بخش جویم به گلزار مطهر شهدا رفت و  به مقام والای آن به حق پیوستگان ادای احترام و قبور مطهر شهدا را گلباران و عطرافشانی کرد.

جلیل حسنی در ادامه پروژه‌های شهرداری این شهر را افتتاح کرد.

این طرح‌ها شامل بلوار ورودی شهر( بعثت) به طول ۱۵۰ متر، بلوار حافظ، نمازخانه بوستان صبا، احداث کانال دفع آبهای سطحی و غیره بود.

برای این طرح ها ۱۱ میلیارد ریال توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جویم هزینه شده است.

وی در ادامه جایگاه توزیع مواد نفتی شهر جویم را هم افتتاح کرد.

این جایگاه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است که دارای ۲ مخزن ۳۸ هزار لیتری به ازاء هر فرآورده در مجموع حدود ۷۶ هزار لیتر با ۴ نازل برای توزیع نفت گاز و نفت سفید ویژه مصارف گرمایی، کشاورزی و صنایع می باشد.

سپس پروژه مرکز تسهیلات زایمانی شهر جویم به بهره‌برداری رسید.

این مرکز ۳۰۰ مترمربع زیربنا دارد و افزون بر هفت میلیارد ریال توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان هزینه شده است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه دو باب محل زیست پزشک در شهر جویم را نیز افتتاح کرد.

این واحدها نیز بازیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان هزینه شده است.

زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای کاریان، سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن، تسطیح و بهسازی جاده دشت لهباز روستای بلغان و احداث ۳ واحد مسکن مددجویی در بخش جویم نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است که بزودی افتتاح می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین