پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه عمرانی-خدماتی در جویم با اعتبار 50میلیارد ریال

۹ پروژه عمرانی،خدماتی و آموزشی بخش جویم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش میادلارستان در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جلیل…

۹ پروژه عمرانی،خدماتی و آموزشی بخش جویم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش میادلارستان در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،دلاور معاون عمرانی فرمانداری،بخشدار،ائمه جمعه جماعات،شهردار،شوراهای اسلامی شهر و روستا و جمعی از مسئولین شهرستانی و بخش جویم ۹ پروژه عمرانی،خدماتی و آموزشی در بخش جویم افتتاح و کلنگ زنی شد.

    کلنگ زنی مدرسه خیّرساز عشایری جویم ،افتتاح ساختمان دهیاری روستای احمد محمودی از محل اعتبار دهیاری و دولت به زیربنای ۳۰۰  متر مربع و ۴ میلیارد ریال اعتبار،کلنگ زنی مدرسه ‌۶ کلاسه روستای احمد محمودی با مشارکت برادران شکاری و اداره کل نوسازی مدارس فارس به زیربنای ۶۵۰ ‌متر مربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بخشی از پروژه های حوزه آموزشی عمرانی جویم را تشکیل می دادند.

بهره برداری از بند رسوب گیر سد روستای فرشته جان با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با حجم سنگ و ملاتی ۴۰۰ متر مکعب، حجم خاکریزی آن ۹۰۰۰ متر مکعب، دهانه رسوب گیر و عرض ۲۰ متر از دییگر پروژه های افتتاحی در این منطقه بود.

پروژه های شهرداری جویم نیز شامل رونمایی از المان شهید سلیمانی و بهسازی خیابانی به همین نام با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال،پیاده روسازی معابر به طول ۲۰۰متر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،فاز اول پارک حاشیه ای بلوار خلیج فارس به طول ۱۶۰۰ متر و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،فاز سوم بلوار شهید فهمیده به طول ۳۳۰ متر با هزینه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ،روشنایی بلوار شهید فهمیده توسط اداره برق با مشارکت شهرداری به طول سیصد متر و اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال از طرحهای مهم افتتاحی در بخش جویم بودند.

 

در ادامه شعبه راهنمایی و رانندگی جویم نیز که مدت ها قبل پیگیری شده بود، توسط فرماندار ویژه لارستان افتتاح گردید. لازم به ذکر است در حاشیه افتتاحیه پروژه ها،یحیی عبداله زاده ریاست شورای اسلامی شهر جویم برخی از مشکلات و کمبودهای شهر جویم از جمله تسریع در روند ساخت بیمارستان را مطرح نمود.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین