پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

برگزاری جلسه بخشداران و اعضا ستاد انتخابات شهرستان با فرماندار ویژه لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با اشاره به این‌که تمام هدف ما این است که انتخاباتی سالم، قانونمند، باشکوه، عزت‌آفرین و با مشارکت حداکثری مردم برگزار نماییم، گفت: ما…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با اشاره به این‌که تمام هدف ما این است که انتخاباتی سالم، قانونمند، باشکوه، عزت‌آفرین و با مشارکت حداکثری مردم برگزار نماییم، گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات نباید اجازه دهیم حتی یک رأی جابجا شود و یا خدایی نکرده تخلفی صورت پذیرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع بخشداران و اعضا ستاد انتخابات شهرستان، تاکید کرد: بخشداران  نماینده عالی دولت در بخش‌ها هستند و باید شان نمایندگی دولت را به‌طور کامل حفظ کنند که در صورت عدم رعایت آن، باعث دلسردی و بی‌اقبالی مردم نسبت به آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی  بخشداران فراهم کردن بسترها و روان سازی امر انتخابات است، لذا از هر گونه جانب‌داری از نامزد خاصی پرهیز کنند. 

فرماندار ویژه لارستان، اضافه کرد: ما مجریان انتخابات هیچ تکلیفی در اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، نداریم، چون این مردم هستند که انتخاب می کنند و ما و بخشداران باید زمینه ی لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم فراهم کنیم.

معاون استاندار فارس، بابیان اینکه بخشداران، مدیران اداری و اجرایی  و هرکسی که امکانات دولتی در اختیار دارد، مطلقاً حق ندارد از این شرایط و امکانات له یا علیه کسی تبلیغات کند، ابراز داشت: به‌عنوان یک رسالت اجتماعی باید کوشید تا مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کرد، لذا هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر شود اقتدار نظام افزایش می کند.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان بصورت ۲۴  ساعته در حال فعالیت است، افزود: عزت و افتخارمان زمانی است که انتخابات را در این حوزه انتخابیه سالم، و با شور و نشاطی خاص برگزار نماییم.

رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز، ادامه داد: انتخابات سالم، قانون‌مند، رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری، از شاخص های انتخابات مطلوب است که همه دست‌اندرکاران این بخش بخصوص بخشداران باید باهمه توان در راستای تحقق این اصول تلاش کرده و زمینه مشارکت حداکثری را فراهم سازند.

حسنی، در پایان سخنانش ضمن تذکرات انتخاباتی به بخشداران و اعضا ستاد انتخابات مرکز حوزه انخابیه گفت: تا قبل از شروع انتخابات بایستی همه امکانات و تجهیزات آماده صد در صد باشد.

در ادامه، بخشداران و اعضا ستاد انتخابات شهرستان نیز مواردی را مطرح کردند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین