پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کسب مقام سوم توسط کشتی گیر لارستانی در مسابقات کشتی فارس

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، از کسب عنوان سومی کشتی گیر آزادکار باشگاه امام حسین (ع)لارستان در رقابت های انتخابی کشور و قهرمانی استان فارس خبر داد. حکمت الله ملتفت،…

نائب رئیس هیئت کشتی لارستان، از کسب عنوان سومی کشتی گیر آزادکار باشگاه امام حسین (ع)لارستان در رقابت های انتخابی کشور و قهرمانی استان فارس خبر داد.

حکمت الله ملتفت، در گفت و گو با مسوول روابط عمومی هیئت کشتی لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدامین خاورنژاد از لارستان موفق شد مدال برنز وزن ۵۷ کیلوی پیکارهای کشتی آزاد انتخابی کشور و قهرمانی جوانان استان فارس را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه این کشتی گیر لارستانی با قبول یک شکست مقابل غلامحسین حاصلی عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان از شیراز بر سکوی سوم ایستاد، تصریح کرد: حسین عقیلی فر به عنوان مربی و سرپرست تیم لارستان در این دوره از مسابقات حضور داشت.

نماینده تام الاختیار هیئت کشتی لارستان، ابراز داشت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی و عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان به دلیل پارگی تاندون های آرنج در مسابقاتانتخابی کشور و قهرمانی جوانان استان فارس غایب بود اما طبق هماهنگی های صورت گرفته هیئت کشتی لارستان و موافقت هیئت کشتی استان فارس، نفر اول وزن ۷۰ کیلوی این رقابت ها با محمدرضا عسکرپور دیدار و کشتی گیر برنده در ترکیب تیم فارس به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می شود.

ملتفت، با بیان اینکه مهدی فرامرزی حقیقی دیگر کشتی گیر اعزامی تیم لارستان به این دوره از رقابت ها بود اما موفق به کسب مقام نشد، ادامه داد:  پیکارهای کشتی آزاد انتخابی کشور و قهرمانی جوانان فارس با حضور بیش از ۸۰ کشتی گیر از شهرستان های استان در خانه کشتی امید نوروزی شیراز برگزار شد.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین