پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مسوول هیئت کشتی لارستان: بخش جویم، شایستگی میزبانی مسابقات استانی و کشوری را دارد

مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: بخش جویم لارستان با حمایت مسوولین، شایستگی میزبانی اردوها و مسابقات استانی و کشوری را دارد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت…

مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: بخش جویم لارستان با حمایت مسوولین، شایستگی میزبانی اردوها و مسابقات استانی و کشوری را دارد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیئت کشتی بخش جویم لارستان که در سالن اجتماعات شورای شهر این بخش برگزار شد با تاکید بر اینکه کشتی گیران جویم از پتانسیل بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: نگاه هیئت کشتی لارستان تنها به مرکز شهرستان نیست و به بخش های تابعه نیز توجه ویژه ای داریم.

وی با اشاره به اینکه یک تخته تشک کشتی به بخش بنارویه لارستان اهدا کردیم و پس از مجوز ستاد ملی کرونا فعالیت این رشته ورزشی در این بخش آغاز می شود، گفت: به دنبال راه اندازی رشته کشتی در بخش بیرم و شهر خور لارستان هستیم.

مسوول هیئت کشتی لارستان، با بیان اینکه کشتی جویم برای درخشش در سطح استان و کشور نیازمند حمایت ویژه از سوی مسوولان است، تصریح کرد: هیئت کشتی لارستان در حد توان از هیئت کشتی جویم حمایت می کند از این رو انتظار داریم مسوولین این بخش نیز نگاه ویژه ای به کشتی جویم داشته باشند.

قهرمان پیشین کشتی آزاد آسیا با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر بخش جویم در صورت امکان زمینی را برای راه اندازی کشتی ساحلی در اختیار هیئت کشتی این بخش قرار دهد، ابراز داشت: در صورت احداث زمین ساحلی، چندین رشته ورزشی بخش جویم می توانند در دوران کرونا فعالیت خود را آغاز کنند و مسابقات استانی و کشوری و همچنین اردوهای ساحلی را می توان در این بخش برگزار کرد.

عسکرپور، با اشاره به اینکه مربی رسمی فدراسیون کشتی در بخش جویم لارستان نداریم، خاطرنشان کرد: برای دو مربی هیئت کشتی بخش جویم دوره پیش نیاز مربیگری کشتی را برگزار کردیم و پس از مجوز از سوی ستاد ملی کرونا با هماهنگی هیئت کشتی فارس، دوره های مربیگری و داوری را در لار برگزار می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیئت کشتی لارستان حمایت همه جانبه از قهرمانان را در دستور کار خود دارد، افزود:با حمایت خیرین ورزش دوست برای قهرمانان کشتی لارستان،حقوق و پاداش خوبی در نظر گرفتیم تا این افتخارآفرینان به دور از هر دغدغه ای راه قهرمانی را با قدرت ادامه دهند.

مسوول هیئت کشتی لارستان با بیان اینکه بخشداری و شورای شهر جویم می تواند کمک شایانی در امر جذب اسپانسر مالی به هیئت کشتی این بخش کند، اضافه کرد: هیئت کشتی لارستان طبق ماده ۴۵ آئین نامه هیئت های ورزشی در جذب اسپانسر مالی موفق عمل کرده و در مدت یک سال مبلغ یک میلیارد ریال توسط خیرین جذب کرده است.

در ادامه ،نماینده شورای شهر بخش جویم در سخنانی حمایت همه جانبه شهرداری و شورا را از هیئت کشتی این بخش اعلام کرد و گفت: در جلسه شورای اداری که با حضور بخشدار و مسوولان ادارات، ارگان ها و نهادها برگزار می شود مسائل و مشکلات هیئت کشتی جویم مورد بررسی قرار می گیرد.

در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سعید کریمایی و محمدباقر زارع رئیس و دبیرهیئت کشتی بخش جویم توسط هیئت کشتی لارستان تجلیل شد.

داود عسکرپور، مسوول هیئت کشتی لارستان در پایان سفر نیم روزه خود به بخش جویم از خانه کشتی مجموعه ورزشی شهدای این بخش بازدید کرد و مسائل و مشکلات سخت افزاری این سالن را مورد بررسی قرار داد.

داود عسکرپور، همچنین یک آدمک کشتی و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به هیئت کشتی بخش جویم اهدا کرد و هزینه استفاده از باشگاه بدنسازی و استخر را برای کشتی گیران مستعد این بخش متقبل شد.

در نشست بررسی مسائل و مشکلات هیئت کشتی بخش جویم ، غلامحسین جعفری نماینده شورای شهر، مهدی بیاتی مسوول نمایندگی ورزش و جوانان، سعید کریمایی رئیس هیئت کشتی و محمدباقر زارع دبیر هیئت کشتی این بخش حضور داشتند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین