سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اعلام نکات بهداشتی و ایمنی به سرپرستان باشگاه های کشتی لار

با حضور مسوول، نائب رئیس و دبیر هیئت کشتی لارستان، نکات بهداشتی و ایمنی برای بازگشایی مجدد تمرینات کشتی به سرپرستان باشگاه ها اعلام شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

با حضور مسوول، نائب رئیس و دبیر هیئت کشتی لارستان، نکات بهداشتی و ایمنی برای بازگشایی مجدد تمرینات کشتی به سرپرستان باشگاه ها اعلام شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در ابتدای این نشست داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی شهرستان با تاکید بر اینکه از مرداد یا شهریور ماه امسال مسابقات کشتی قهرمانی استان و کشور برگزار می شود و آمادگی کشتی گیران اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: به همین منظور سعی می کنیم با تعداد محدودی از کشتی گیرانی که باید در رقابت های پیش رو شرکت کنند، تمرینات کشتی بار دیگر از سرگرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی سلامتی کشتی گیران از هر نظر حائز اهمیت است، بیان کرد: در صدد هستیم تا از کشتی گیران و مربیان حاضر در سالن تست کرونا گرفته شود.

مسوول هیئت کشتی لارستان، با بیان اینکه قبل و بعد از هر سانس تمرینی، سالن کشتی ضد عفونی می شود، افزود: گرفتن رضایت نامه ولی برای کشتی گیران حاضر در سالن الزامی است و در حال حاضر بایستی با رعایت فاصله گذاری، از تمرینات ایستگاهی برای حفظ آمادگی کشتی گیران استفاده شود.

عسکرپور، خطاب به سرپرستان باشگاه های کشتی لار، تاکید کرد: تمرینات کشتی گیران تحت پوشش باید از سه جلسه به دو جلسه در هفته کاهش پیدا کند و دیگر جلسه های تمرینی در فضای باز صورت گیرد.

وی عدم استفاده از آبسردکن و مصرف مواد خوراکی، رعایت بهداشت فردی در سالن، باز کردن پنجره ها و روشن بودن تهویه سالن، شستن مرتب دست ها و دیگر موارد بهداشتی و ایمنی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: عواقب عدم رعایت موارد بهداشتی و ایمنی بر عهده سرپرستان و مربیان باشگاه های کشتی لار است.

در پایان این نشست، حاضرین نظرات و پیشنهادهای خود را در این خصوص عنوان کردند و مقرر شد تمرینات باشگاه های کشتی لار با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و ایمنی از سرگرفته شود.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین