سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اخبار هیئت کشتی لارستان

مسوول هیئت کشتی لارستان:از راه اندازی رشته کشتی در بخش بنارویه خوشحالم به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: از اینکه…

مسوول هیئت کشتی لارستان:از راه اندازی رشته کشتی در بخش بنارویه خوشحالم

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، مسوول هیئت کشتی لارستان، گفت: از اینکه رشته کشتی در بخش بنارویه این شهرستان راه اندازی می شود، خوشحالم؛ چرا که تاسیس این رشته ملی کشورمان آرزوی دیرینه جوانان این بخش بود.

داود عسکرپور در سفر نیم روزه خود به بخش بنارویه لارستان در دیدار با محمد شمس، مسوول نمایندگی ورزش و جوانان این بخش، گفت: با عشق به کشتی لارستان خدمت می کنم و نگاه ویژه ای به کشتی بخش بنارویه دارم.

وی با تاکید بر اینکه چند مربی هیئت کشتی لارستان، جهت آموزش علاقه مندان این رشته المپیکی به بخش بنارویه اعزام می کنیم، اظهار داشت: جوانان بخش بنارویه لارستان علاقه فراوانی به کشتی دارند و به طور حتم با حمایت مسوولین و برنامه ریزی مدون، این بخش در آینده قطب کشتی لارستان و استان فارس می شود و کشتی گیران بنارویه می توانند در کشور حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

قهرمان کشتی آزاد آسیا با اشاره به اینکه یک تخته تشک کشتی برای راه اندازی این رشته ملی به بخش بنارویه لارستان اهدا کردیم، افزود: حمایت های لازم از کشتی بخش بنارویه صورت می گیرد و اگر مسوولین این بخش قدمی برای رشد این رشته المپیکی بردارند، هیئت کشتی لارستان نیز تمام قد درخدمت جامعه کشتی بنارویه خواهد بود.

عسکرپور تصریح کرد: سالن کشتی بخش بنارویه لارستان در ایام دهه مبارک فجر با حضور رئیس هیئت کشتی فارس و دیگر مسوولان افتتاح می شود و پس از صدور مجوز از سوی ستاد کرونا، فعالیت این رشته آغاز خواهد شد.

وی از مسوول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بنارویه خواست تا فرد شایسته ای را به عنوان رئیس هیئت کشتی این بخش معرفی کند و مسائل و مشکلات هیئت کشتی بنارویه در جلسه ای با حضور اعضای هیئت کشتی لارستان، بخشدار، شهردار، شورای شهر و دیگر مسوولین تاثیر گذار در ورزش این بخش بررسی شود.

مسوول هیئت کشتی لارستان در ادامه با حضور در سالن کشتی بخش بنارویه از روند آماده سازی این سالن مطلع شد و پیشنهادهای لازم را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آئین افتتاحیه این سالن کشتی ارائه کرد.

وی همچنین مبلغ پنج میلیون ریال برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم افتتاحیه سالن کشتی بنارویه به مسوول نمایندگی ورزش و جوانان این بخش تقدیم کرد و قول داد در مراسم افتتاحیه نیز یک آدمک کشتی به بخش بنارویه اهدا کند.

***

عکاس خبری هیئت کشتی لارستان منصوب شد

داود عسکرپور مسئول هیئت کشتی لارستان با صدور حکمی، «ابوذر بیغرض» را به عنوان عکاس خبری هیئت کشتی لارستان منصوب کرد.

در قسمتی از حکم مسوول هیئت کشتی لارستان خطاب به ابوذر بیغرض آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در حوزه عکاسی و به پیشنهاد رئیس محترم کمیته روابط عمومی هیئت کشتی لارستان و موافقت این هیئت، به موجب این حکم، از تاریخ یازدهم بهمن ماه ۹۹ به عنوان عکاس خبری هیئت کشتی لارستان منصوب می شوید.انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسوولیت های اجرایی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات کوشا باشید.امید است با اتکال به نیروی های لایزال الهی، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور زیر نظر اینجانب موفق و پیروز باشید.

تلاش ویژه در جهت معرفی مأموریت، اهداف، ارزش های محوری، راهبردها، سیاست های اجرایی و خدمات گسترده هیئت کشتی لارستان، دریافت گزارش تصویری فعالیت ها، طرح ها و برنامه های هیئت کشتی لارستان، ارتباط مستمر با جراید، رسانه های گروهی و مطبوعات، برقراری ارتباط با سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی متناسب با اهداف و رسالت های هیئت کشتی لارستان، تهیه و تدوین گزارش تصویری هیئت کشتی لارستان و ترتیب نشر انعکاس آن در رسانه های گروهی و مدیریت بخش گزارش تصویری سایت تخصصی و شبکه های اجتماعی هیئت کشتی لارستان از جمله وظایفی است که از سوی مسوول هیئت کشتی لارستان به عکاس خبری هیئت محول شده است.

«ابوذر بیغرض» اهل لارستان و دارای مدرک کارشناسی رشته علوم ارتباطات از دانشکده خبر تهران است که در زمینه عکاسی با خبرگزاری های مهر، فارس و پانا همکاری داشته و دبیری سرویس عکس خبرگزاری صدای ایران در تهران را به عهده دارد.

وی همچنین به عنوان عکاس خبری با فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، استانداری اصفهان، شهرداری تهران، مدیریت متروی تهران و دفتر نماینده پیشین مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی همکاری داشته است.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین