پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک هیئت کشتی لارستان با آموزش و پرورش

تفاهم نامه همکاری مشترک هیئت کشتی لارستان با معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان در روز ملی کشتی به امضا رسید. به گزارش میلادلارستان به نقل…

تفاهم نامه همکاری مشترک هیئت کشتی لارستان با معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان در روز ملی کشتی به امضا رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان در دیدار با معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان، تفاهم نامه ای را با ابوذر ایزدی امضا کرد.

مسوول هیئت کشتی لارستان ، در خصوص انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت: همکاری و تعامل با آموزش و پرورش باعث رشد و اعتلای ورزش کشتی می شود و یقین دارم اکثر قهرمانان ملی کشور ما در تمامی رشته های ورزشی از آموزش و پرورش قله های قهرمانی را فتح کردند.

داود عسکرپور، با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در چهار ماده و ۲۲ بند به امضا رسید، گفت: یکی از بند های این تفاهم نامه درخصوص استعدادیابی در مدارس است که امروزه به این مهم باید توجه ویژه ای داشت.

وی افزود: برگزاری المپیاد ورزش کشتی در مدارس، کمک در جهت آماده سازی تیم منتخب دانش آموزی، تجلیل و اهدای جوایز ویژه به قهرمانان کشتی دانش آموزی در مسابقات مختلف، میزبانی مسابقات کشتی مدارس استان فارس و کشور در صورت وجود پتانسیل مناسب، استفاده از امکانات ورزشی متقابل، درج گزارش های خبری و تصویری انجمن کشتی آموزش و پرورش در رسانه های استانی و کشوری، پیگیری اعطای امتیاز قهرمانی به مقام آوران بین المللی مسابقات دانش آموزی، برگزاری کارگاه های علمی-ورزشی و همچنین برگزاری دوره های داوری و مربیگری کشتی برای معلمان و کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش لارستان از جمله بندهای مهم این تفاهم نامه است.

مسوول هیئت کشتی لارستان، ابراز داشت: این تفاهم‌نامه برای هر دو بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود که از این پس همکاری‌های هیئت کشتی لارستان و حوزه معاونت تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان افزایش پیدا کند.

 عسکرپور، در ادامه با بیان اینکه امضای این تفاهم نامه در روز پنجم شهریور ماه که به مناسبت زادروز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی نامگذاری شده است را به فال نیک می گیریم، خاطرنشان کرد: به دنبال انعقاد این تفاهم نامه بی گمان در آینده شاهد شکوفایی دانش آموزان لارستانی در میادین مختلف کشتی خواهیم بود.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین