پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

مسوول هیئت کشتی لارستان: به دنبال میزبانی اردوی تیم ملی کشتی ساحلی هستیم

مسئول و مشاور عالی هیئت کشتی لارستان برای بررسی مسائل و مشکلات برنامه های آینده این هیئت با مصیب علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان دیدار و گفت و…

مسئول و مشاور عالی هیئت کشتی لارستان برای بررسی مسائل و مشکلات برنامه های آینده این هیئت با مصیب علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در ابتدای این نشست علی اکبر عسکرپور مشاور عالی هیئت کشتی لارستان و از پیشکسوتان ورزش، گزارشی از پیشینه کشتی در لارستان را ارائه داد و خواستار حمایت همه جانبه مسوولین ارشد شهرستان از ورزش ملی کشورمان کشتی شد.

سپس مسوول هیئت کشتی لارستان، با اشاره به اینکه کشتی این شهرستان از دیرباز در سطح ملی حائز مقام های مختلف شده است، گفت: کشتی لارستان، با وجود قهرمانان ملی، شایسته حمایت از سوی مسوولان است.

داود عسکرپور، با بیان اینکه به دنبال میزبانی اردوی تیم ملی کشتی ساحلی هستیم، اظهار داشت: کشتی ساحلی لارستان در سطح کشور حرف هایی برای گفتن دارد و در سال های گدشته دو کشتی گیر لارستانی سکوهای قهرمانی کشور ساحلی را فتح کردند و یکی از آنها به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه زمین ساحلی مناسب برای تمرین کشتی در لار نداریم، افزود: درصدد هستیم تا با رایزنی با مسوولان ارشد شهرستان و خیرین ورزش دوست، زمین ساحلی را در لار احداث کنیم.

قهرمان کشتی آزاد آسیا، با اشاره به اینکه رئیس و دبیر هیئت کشتی استان فارس برای بررسی مسائل و مشکلات هیئت کشتی لارستان در بهمن ماه امسال به این شهرستان سفر می کنند، تصریح کرد: به دنبال حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در لار هستیم؛ به همین منظور از سوی نماینده و هیئت کشتی فارس رایزنی هایی انجام شده است که امیدواریم به زودی شاهد حضور این مقام مسوول در لار باشیم.

در ادامه، رئیس دفتر نماینده در لارستان، ضمن اعلام حمایت از هیئت کشتی لارستان، گفت: نگاه نماینده به ورزش شهرستان مثبت است و ما هم از مسوولان تاثیرگذار در امر ورزش می خواهیم تا قدمی برای پیشرفت ورزش لارستان بردارند.

مصیب علیشیر، با تاکید بر اینکه اقدامات مثبتی برای احداث زمین ساحلی در لار انجام شده است و به زودی آماده بهره برداری می شود، خاطرنشان کرد: مصمم هستیم تا این زمین ساحلی را با حضور رئیس فدراسیون کشتی افتتاح کنیم.

وی برگزاری اردوی تیم ملی کشتی ساحلی در لار را امری شایسته دانست و افزود: به طور حتم برگزاری اردوی تیم ملی و مسابقات ساحلی در لار زمینه پیشرفت و رشد کشتی را دوچندان می کند.

رئیس دفتر نماینده در لارستان در پایان از نگاه مثبت اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی لارستان تشکر و قدردانی کرد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین