جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رحیمی:‌سند مهندسی فارس هرچه زودتر تدوین گردد

استاندار فارس گفت: سند مهندسی فرهنگی این استان باید هر چه زودتر تهیه و تدوین شود تا متناسب با برنامه‌هایی که در قالب بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت برای…

استاندار فارس گفت: سند مهندسی فرهنگی این استان باید هر چه زودتر تهیه و تدوین شود تا متناسب با برنامه‌هایی که در قالب بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت برای این منطقه پیش‌بینی شده، گام برداریم. عنایت‌الله رحیمی روز گذشته  در نشست شورای فرهنگی عمومی استان فارس که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در شیراز برگزار شد، افزود: سند مهندسی فرهنگی استان فارس، متاثر از سند مهندسی فرهنگی کشور که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده، تهیه خواهد شد. وی بیان کرد: امیدواریم برای تهیه این سند از نظرات فرهیختگان استان فارس و کسانی که در این زمینه دارای اندیشه و فکر هستند بهره گیریم و آن را با الهام از سند ملی تدوین کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا،‌ استاندار فارس ادامه داد: فرهنگ، مجموعه ای از آداب، رسوم، اعتقادات، باورها، ارزش‌ها و روش‌های زندگی را تشکیل می‌دهد و این مقوله، مفهوم جامعی است که درطول زمان ایجاد می‌شود. رحیمی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم به فرهنگ مدنظر و مبتنی بر ارزش‌های پذیرفته شده، اعتلا بخشیم و در آن مسیر حرکت کنیم، بدون تردید سند مهندسی فرهنگی کشور، سندی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی همچنین پاره‌ای از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی استان فارس را برشمرد و گفت: توجه ویژه به گسترش فرهنگ قرآنی، مساله عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از جمله مباحث مهم مدنظر این شورا به شمار می‌آید که تا کنون اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام داده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۵:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین