چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ثبت نام 6 کاندیدای جدید در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش

میلاد لارستان: در پنجمین روز از زمان ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شش نفر دیگر در حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش نام نویسی کردند.

میلاد لارستان: در پنجمین روز از زمان ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شش نفر دیگر در حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش نام نویسی کردند.

 به گزارش میلاد لارستان؛ در پنجمین روز از زمان ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شش نفر دیگر در حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در ستاد انتخابات وزارت کشور و همچنین ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری ویژه لارستان نام نویسی کردند که اسامی آنها به شرح زیر است:

۱٫ خلیل بهمنی دارای مدرک دکتری و از اهالی شهرستان گراش که در ستاد انتخابات وزارت کشور نام نویسی کرده است.

۲٫ حسن هوشمند دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا از اهالی دهکویه لارستان که در سوابق اجرایی وی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان دیده می شود.

۳٫ هاشم قاسمی از اهالی روستای ده فیش بخش بنارویه لارستان و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم تربیتی است و تاکنون کارمند آموزش و پرورش فارس بوده است.

۴٫ داریوش سپاه ده از اهالی روستای حسین آباد فداغ شهرستان گراش است که مدرک تحصیلی وی فوق لیسانس جغرافیاست و هم اکنون نیز دانشجوی رشته دکتری است.

۵٫ محمدسعید دانشور از اهالی بخش عمادده لارستان است و مدرک کلاسیک این کاندیدا کارشناس ارشد ادبیات فارسی است.

۶٫ موسی مقدس از اهالی روستای علی آباد و از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان است که دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت آموزشی می باشد و در حال حاضر این کاندیدا در مقطع دکتری مشغول به تحصیل است.

به گزارش میلاد لارستان؛ با اعلام کاندیداتوری شش گزینه فوق، جمع تعداد نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج و گراش به ۱۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۶ نفر مرد و ۱ نفر زن است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین