شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری هرگونه تجمعات عمومی در مساجد و بقاع متبرکه لارستان ممنوع است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان، گفت: برگزاری هرگونه تجمعات عمومی و مراسم در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان لارستان ممنوع است. محمد قاسم پور در گفت‌وگو با…

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان، گفت: برگزاری هرگونه تجمعات عمومی و مراسم در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان لارستان ممنوع است.

محمد قاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه پیرو ابلاغیه‌های صادره از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس و اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با توجه به لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم جهت جلوگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و به‌ویژه اماکن عمومی ازجمله امامزادگان واجب‌التعظیم، مساجد و حسینیه‌ها، به استحضار عموم مردم عزیز لارستان می‌رساند تا اطلاع ثانوی کلیه تجمعات عمومی و جلسات برنامه‌های فرهنگی قرآنی و مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی ازجمله میلاد ائمه، مراسمات ادعیه، اعیاد، موالید، عزاداری، محافل انس با قرآن، و به‌ویژه مراسم ختم و مراسم‌های دیگر در اماکن مذهبی ازجمله امامزادگان، مساجد و حسینیه‌ها ممنوع بوده و کلیه هیات امنا و خادمین محترم و عموم مردم ملزم به رعایت و اجرای این ابلاغیه خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری تمامی تجمعات عمومی و مذهبی و فرهنگی در اماکن مذهبی ممنوع است، افزود: از تمامی همشهریان عزیز استدعا می‌کنیم تا اطلاع ثانوی از حضور در اماکن فوق و برگزاری کلیه مراسمات و به‌ویژه مراسم ختم خودداری کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تصریح کرد: از کلیه شهروندان عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده برگزاری مراسم عمومی به‌ویژه مراسم ختم در این اماکن مراتب را به اداره اوقاف و امور خیریه لارستان اطلاع‌رسانی کنند.

قاسم پور اضافه کرد: ضمن احترام به شأن و شخصیت عموم مردم، تمهیدات مذکور صرفاً جهت حفظ سلامتی شهروندان و خانواده‌های محترم بوده و تا اطلاع ثانوی کماکان به قوت خود باقی است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین