چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

از روز جمعه توزیع 20000 پت ژل ضدعفونی بین مردم لار آغاز میشود

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از آغاز توزیع عمومی  اولین سری از  ژل های ضدعفونی در بین مردم خبر داد. دکتر یگانه در مصاحبه اختصاصی با میلادلارستان با بیان…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از آغاز توزیع عمومی  اولین سری از  ژل های ضدعفونی در بین مردم خبر داد. دکتر یگانه در مصاحبه اختصاصی با میلادلارستان با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه تاکنون اقشار مختلف به طرق مختلف سعی نموده اند تا مشکلات موجود را به نحوی مرتفع نموده و در راستای کاهش ویروس منحوس کرونا گام بردارند اظهار داشت: در این میان پزشکان و پرستاران، نیروهای اورژانس، نیروهای بسیج و سپاه  و خیرین محترم در صف مقدم بوده و مردم نیز به محض فراخوان اعلام آمادگی نموده و به طرق مختلف کمک رسانی کرده اند.

وی افزود: حجم مورد نیاز مواد بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده در منطقه زیاد بوده که تامین این مهم با همکاری همگانی در حال پیگیری است.

یگانه در پاسخ به سوالی در خصوص توزیع مواد ضدعفونی کننده بین عموم مردم نیز اظهار داشت: به همت یکی از خیرین محترم منطقه  مواد اولیه حدود ۲۰۰۰۰ پت ژلهای ضدعفونی کننده تهیه  شده و طی تلاش شبانه روزی مرکز بیماری های واگیر دانشکده و با همکاری بسیار نزدیک جهادگران بسیج و سپاه لارستان ان شاء الله در روز جمعه توزیع اولین سری از این ژلها بین عموم مردم انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص نحوه توزیع مواد ضدعفونی نیز اضهار داشت: در تلاشیم تا با همکاری نیروهای سپاه و بسیج محلات توزیع مواد ضدعفونی را از شهرقدیم لار شروع نماییم و در ادامه نیز به امید خدا و نیز با همت مردم امیدواریم سایر مناطق در مراحل بعدی توزیع مدنظر قرار گیرند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین