پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از کارگاه تولید ماسک

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان محل تولید ماسک بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان محل تولید ماسک بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان به اتفاق اعضا شورای تامین شهرستان لارستان و معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، از موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان، محل تولید ماسک پارچه ای و گان سرهمی(لباس مخصوص کادر درمان بیمارستان) ضد ویروس بازدید کرد.

معاون استاندار فارس در این برنامه در جریان اقدامات و کوشش های این کارگاه خیاطی برای تولید ماسک به عنوان یکی از اقلام ضروری بهداشتی در شرایط پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

در این بازدید که منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیک اندشان هاشمی لارستان و دست اندرکاران این موسسه خیریه نیز حضور داشتند؛ فرماندار و اعضا شورای تامین شهرستان از زحمات ستودنی کارکنان و تلاشگران این واحد تولیدی در راستای تامین ماسک مورد نیاز جامعه تقدیر و تشکر کردند.

حسنی در ادامه، تلاش این موسسه در شرایط کنونی را جهاد برای نجات جان انسان‌ها و معامله با خداوند متعال دانست و گفت: این اقدام در نزد خداوند مأجور است و ارزش زیادی دارد.

موسسه خیریه اشتغالزایی باب الحوائج وابسته به بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان یکی از مراکز اشتغالزایی و کارآفرینی است که کلیه اقدامات آن در راستای توانمندسازی جوامع هدف انجام می شود.

تاکنون این موسسه چندین کارگاه را راه اندازی کرده که از جمله آنها کارگاه خیاطی با اشتغال ۱۶ نفر از گروه هدف است.

این کارگاه اخیرا و با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک، به سفارش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در اقدامی خیرخواهانه توسط خیرین و افراد تحت پوشش، همگام با جامعه پزشکی کشور اقدام به تولید ماسک و گان سرهمی(لباس مخصوص کادر درمان بیمارستان) ضد ویروس با قیمت مصوب کرده است.

این کارگاه روزانه با ظرفیت تولید ۲ هزار ماسک و ۱۰۰ گان فعالیت می کند که با توجه به نیاز فعلی مراکز درمانی این ظرفیت در روزهای آتی افزایش می یابد.

یکی دیگر از فعالیت های موثر برای آگاه سازی بیش از پیش مردم شهرستان لارستان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، انتشار اخیر طرح هایی مبنی بر لزوم و ضرورت ماندن در خانه برای شکست کروناویروس، بهداشت فردی، ضامن سلامت جامعه و… از طریق رسانه ها و بخصوص در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین