چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

كرونا رحم ندارد، درو مي‌كند

خطرات ويروس كرونا در واگيري و شيوع آن به كسي رحم نمي‌كند مسئولين مي‌بايست در ضدعفوني معابر عمومي و مناطق مختلف اقدام عاجل نموده و در تهيه وسائل پيشگيري و…

خطرات ويروس كرونا در واگيري و شيوع آن به كسي رحم نمي‌كند مسئولين مي‌بايست در ضدعفوني معابر عمومي و مناطق مختلف اقدام عاجل نموده و در تهيه وسائل پيشگيري و آموزش آنها اقدام كنند و مردم نيز با استفاده از فضاهاي مجازي قابل اعتماد در جلوگيري از شيوع آن اقدام مقتضي انجام دهند.

اينكه مي‌گويند مردم در خانه بمانند و حتي‌المقدور از منازل بيرون نيايند و خود را در معرض خطر قرار ندهند، يك حقيقت است كه بايد به آن توجه كرد. ويروسي كه روي بعضي از سطوح بيش از بيست روز ماندگاري دارد ويروسي كه قدرت انتقالش از فاصله معمولي صورت مي‌گيرد چيزي نيست كه بتوان به راحتي از آن گذشت. بهترين راه پيشگيري، بيرون نيامدن از منازل است.

اساساً لزومي ندارد براي هر چيزي از خانه بيرون بياييم براي خريد لوازم منزل تصميمي اتخاذ گردد كه با برنامه‌ريزي توأم با سرعت و دقت، نيازها را از نزديكترين مغازه‌ها و يكباره خريداري و به منزل برگرديم تا از خطرات در امان باشيم در همان محدوده نيز استفاده از تجهيزات ايمني مانند ماسك، دستكش، مايع ضدعفوني كننده و مانند اينها ضرورت دارد. مراقبت ويژه نماييم با پيشگيري‌هاي لازم از ابتلاي به كرونا ممانعت به عمل آوريم و بدانيم كه هميشه پيشگيري بهتر از درمان است بويژه در بيماري‌هايي كه درمان آن نيز كار ساده‌اي نيست.

دوباره تكرار مي‌كنيم «مردم كرونا ويروس را جدي بگيرند»

مردم بدانند ظرفيت بيمارستان‌هاي ما محدود است اگر پيشگيري صورت نگيرد خداي ناكرده پاسخ پزشكان و پرستاران به درمان گسترده بيماري مشكل خواهد بود و خطرات، گسترده.

پس مراقبت، مراقبت، مراقبت

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین