چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فعالیت 4 تا 6 هفته‌ای مدارس پس از بازگشایی

وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مدارس کشور پس از بازگشایی، ۴ تا ۶ هفته‌ به فعالیت آموزشی می‌پردازند….

وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مدارس کشور پس از بازگشایی، ۴ تا ۶ هفته‌ به فعالیت آموزشی می‌پردازند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی اظهار داشت: با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت آموزش‌ و پرورش می‌تواند تقویم زمانی مدارس را جابجا کند و اختیاراتی را به شورای آموزش‌ و پرورش استان‌ها می‌دهیم تا بین ۴ تا ۶ هفته پس از بازگشایی مدارس، سال تحصیلی را ادامه دهند. همچنین کنکور۲۰ روز پس از پایان امتحانات نهایی انجام خواهد شد.

وی در مورد مدارس غیردولتی و سرویس‌های مدارس و سؤالاتی که در مورد پرداخت شهریه آنها در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: شورای نظارت بر مدارس غیردولتی در هر استان موظف است در مورد خدماتی که مدرسه ارائه کرده است با میزان شهریه پرداختی را بررسی‌هایی را انجام دهد. همچنین کارگروهی دیگری در مورد سرویس‌های مدارس در استان‌ها پیش‌بینی و به استان‌ها تفویض اختیار شده است تا در این‌باره نیز تصمیم‌گیری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین