شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

روز سوم بدون کرونا در لارستان ثبت شد

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: در ۷۲ ساعت گذشته آمار مثبت مبتلایان به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان ثابت مانده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: در ۷۲ ساعت گذشته آمار مثبت مبتلایان به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان ثابت مانده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته آمارمثبت مبتلایان به کرونا لارستان افزایش نیافته است اظهارداشت: در ۷۲ ساعت گذشته آمار مثبت مبتلایان به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان ثابت مانده است.

وی با بیان اینکه هنوز بیمارانی با علائم مشکوک تنفسی داشته ایم افزود: معیار ما در برخورد با بیماران، شروع درمان و قرنطینه خانگی، علامت دار بودن و یک سری نشانه های تصویربرداری و آزمایشگاهی است و منفی شدن نمونه بیماران سبب آسودگی خاطر و عدم ادامه درمان و پیگیری آن نمی شود.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان با اشاره به وارد شدن به ایام تعطیل تصریح کرد: تقاضا می کنم همه قرنطینه خانگی را جدی گرفته و از دورهمی ها پرهیز کنند و به همه توصیه می کنم کماکان اصول شستشوی دست و ماندن در منازل را جدی گرفته و رعایت کنند.

وی افزود: تقاضای دیگر ما از همشهریان این است که در ساعات و دقایق سال تحویل، رفتن به آرامستان ها و داالرحمه ها را لغو کرده و سنت حسنه عید اول متوفیان را در مساجد و اماکن عمومی یا محل هایی که سبب تجمع افراد شود برگزار نکنند و به بعد از پایان شیوع کرونا موکول کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین