شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

معاون استاندار فارس: افزایش ورود مسافر به استان صحت ندارد

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش ورود مسافران از مبادی دیگر به فارس را تکذیب کرد و گفت:…

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش ورود مسافران از مبادی دیگر به فارس را تکذیب کرد و گفت: آمار های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چنین موضوعی را تایید نمی‌کند.

عبدالرضا قاسم پور، شنبه دوم فروردین ۹۹ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مطلب را که اعلام می کنند مسافر از همه جا در حال ورود به شیراز است و تعداد مسافران ورودی از استان‌های شاخص از نظر ابتلا به کرونا به شیراز افزایش یافته تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: افزون بر آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و شهرداری شیراز ،وضع ظاهری خیابان های شهر شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس موضوع ورود مسافرن نوروزی را تایید نمی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: بر اساس گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده های استان فارس برخلاف آن چیزی که در فضای مجازی مطرح می کنند، به شدت کاهش ورودی مسافر را به استان داشتیم و ورودی های استان نسبت به ایام مشابه سال گذشته به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

هیچ خدماتی به مسافران در فارس ارایه نمی شود

قاسم پور افزود: همه خدمات در استان فارس و شیراز قطع شده است و هیچ خدماتی به مسافران نوروزی داده نمی شود.
وی ادامه داد: اجازه نصب و بر پایی چادر داده نمی شود، کمپ های نوروزی به طور کامل تعطیل هستند و هتل ها و مراکز اقامتی استان پذیرش مسافر ندارند.

وی اضافه کرد: مهمانسراهای دستگاه های اجرایی استان نیز تعطیل شده‌اند و هیچ خدماتی به مسافران نوروزی داده نمی شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: اصناف استان هم به غیر از اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند تعطیل هستند.

قاسم پور افزود: بنابراین مسافری که وارد استان فارس و شیراز می شود باید یک مرکز یا جایی باید باشد که به آنان خدمات ارایه کند که به توجه به تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری خدماتی به آنان ارایه نمی شود.

وی ادامه داد: مگر اینکه مردم عزیز خودشان خویشاوندان، فامیل و دوستانشان را دعوت کنند که بارها درخواست کرده ایم و باز هم از مردم می خواهیم که از دعوت خویشاوندان، فامیل و دوستان تا زمان مهار کامل بیماری کرونا خودداری کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین