چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

یک مالک خوب اجاره فروردین ماه مغازه داران مجتمع نگین لارستان را بخشید

اجاره بهای فروردین ماه مغازه داران مجتمع تجاری نگین لارستان بخشیده شد.  با گسترش تقریباَ گسترده ویروس کرونا در ایران و به تبع آن در لارستان، شاهد کاهش تردد و خلوتی…

اجاره بهای فروردین ماه مغازه داران مجتمع تجاری نگین لارستان بخشیده شد.  با گسترش تقریباَ گسترده ویروس کرونا در ایران و به تبع آن در لارستان، شاهد کاهش تردد و خلوتی خیابان ها و تردد در معابر عمومی به دلیل توصیه های بهداشتی مسئولان هستیم که این مهم هر چند باعث جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری می شود اما از طرفی باعث تعطیلی بازارها و در پی آن ضررهای اقتصادی کسبه را نیز به همراه داشته است. بر همین اساس و با توجه به نگرانی‌هایی که در میان مستاجران و کسبه مستقر در واحدهای تجاری ایجاد شده  به سراغ مالک یکی از مجتمع های بزرگ تجاری در لارستان رفته و از وی دی خصوص پویش مالک خوب سوال نمودیم.

محمد ولی جمالیان مالک مجتمع تجاری نگین لارستان در خصوص این پویش و پیوستن به آن به خبرنگار میلاد لارستان گفت: همزمان با پویش های خیریه مختلف در کنار مبارزه با ویروس کرونا و در این روزهای سخت کسادی بازار، ما هم سعی نمودیم به نوبه خود دردی از آلام مردم را کاهش دهیم و به همین منظور  اجاره بهای فرودین ماه کسبه مستاجر را از آنان اخذ نخواهیم نمود. 

وی همچنین اظهار داشت: در اردیبهشت ماه نیز با توجه به شرایط موجود کشور سعی می نماییم تا طبق برنامه ریزی به نحوی عمل کنیم که مستاجرین و کسبه دچار مشکل نشوند. همچنین مقرر نموده ایم قرار دادهای سال ۹۹ کلا با تعدیلاتی جهت رفاه حال کسبه همراه باشد تا ان شاء الله هرچه زودتر به روزهای شلوغی بازار بازگردیم.

میلاد لارستان ضمن تشکر از این مالک محترم انتظار دارد  صاحبان خانه های مسکونی و اماکن تجاری دیگر نیز  با بخشش اجاره بها ماههای اسفند و فروردین، با پیوستن به پویش مالک خوب، گامی در دستگیری از یکدیگر در این شرایط سخت فراهم کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یک مالک خوب اجاره فروردین ماه مغازه داران مجتمع نگین لارستان را بخشید”

  1. پرچم گفت:

    بهتره اینگونه خبرها رو دیگه آرشیوی نکنید و حذف کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین