پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۵۵۲ نفر افزایش یافت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت : با شناسایی ۲۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۵۵۲ نفر روند صعودی ابتلا در…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت : با شناسایی ۲۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۵۵۲ نفر روند صعودی ابتلا در این استان همچنان ادامه دارد .

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرسول همتی روز دوشنبه اظهار داشت : متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان فارس جان خود را از دست داد که با این یک مورد جدید فوتی، تاکنون ۱۷ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: ۱۶۸ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۱۷۵ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین