شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت در لارستان

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لارستان تعطیلی جایگاه‌های سوخت را تکذیب کرد. مسعود حسنیان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان هرگونه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی را…

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لارستان تعطیلی جایگاه‌های سوخت را تکذیب کرد.

مسعود حسنیان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان هرگونه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی را رد کرد و از مردم خواست به شایعات بی اساس و کذب در فضای مجازی توجه نکنند.

وی با تاکید بر اینکه هموطنان اخبار را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند، افزود: فعالیت جایگاه‌های سوخت لارستان شبان‌ روزی است و شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها صحت ندارد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان با بیان اینکه عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌ صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود، تصریح کرد: به استناد مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روزهای آینده وجود ندارد.

وی بابیان اینکه همشهریان بدون نگرانی و با رعایت دستورالعمل‌ بهداشتی به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح لارستان در حال خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز هستند و مراجعه غیرضروری در این مقطع شیوع بیماری کرونا می‌تواند تهدیدی برای سلامتی همشهریان و کارکنان مجاری عرضه باشد.

حسنیان اضافه کرد: انتظار می‌رود با درک شرایط، توجه به هشدارها، تاکید مسؤولان و ستاد مدیریت بیماری کرونای فارس و حفظ قرنطینه خانگی، هر چه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین