یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تشکیل هسته اولیه خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان لارستان

 اولین جلسه انجمن خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان لارستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان، مدیر آموزش و پرورش لارستان و تنی چند از خیرین منطقه…

 اولین جلسه انجمن خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان لارستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان، مدیر آموزش و پرورش لارستان و تنی چند از خیرین منطقه در محل سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان در این جلسه ابتدا جعفرپور نماینده مردم گزارشی در خصوص روند مکاتبات اداری و پیگیری چندین ساله اخذ مجوز تاسیس دانشگاه فرهنگیان در لارستان به صورت کامل به حاضرین درجلسه ارائه نمود.

 در ادامه اسماعیلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش لارستان در خصوص تجهیز، راه اندازی، تامین اساتید و نیروهای آموزشی و نیز شروع به کار دانشگاه در مدت بسیار کوتاه با همکاری کلیه نیروهای ستادی در نیمسال دوم سال تحصیلی۹۸-۹۹ (با ورود حدود ۶۰ نفر دانشجو)مطالبی ارائه نمود.   جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز ایجاد این مرکز  آموزشی علمی و دانشگاهی در شهرستان را حاصل تلاش بی وفقه و جدی مسئولین شهرستان و استان برشمرد و گفت با توجه به ورود دانشجویان از طریق کنکور سراسری مهر ماه۹۹ ، ( با پذیرش حدود ۲۵۰ دانشجو در رشته کارشناسی آموزش ابتدایی) ما باید آمادگی کامل پذیرش این تعداد دانشجو در شهرستان لار داشته باشیم که لازم است از هم اکنون بستر مناسب جهت سال تحصیلی آتی مهیا و امکانات لازم را فراهم نمائیم.

در پایان جلسه تعداد هفت نفر از حاضرین بعنوان هسته اولیه انجمن خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان لارستان انتخاب شدند. هدف این انجمن کمک به دانشگاه فرهنگیان در حوزه های مختلف عنوان شده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تشکیل هسته اولیه خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    باز هم جلسه عمومی چرا خودتان عمل نمی کنید انتظار دارید مردم عمل کنند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین