یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری‌های فرماندار لارستان در مرکز استان؛ از دانشگاه و سد تا آرد

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در ادامه پیگیری‌های مسائل و مشکلات مختلف در مرکز استان فارس، با چند مدیر دستگاه‌های مختلف و تأثیرگذار در شیراز دیدار و تبادل‌نظر…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در ادامه پیگیری‌های مسائل و مشکلات مختلف در مرکز استان فارس، با چند مدیر دستگاه‌های مختلف و تأثیرگذار در شیراز دیدار و تبادل‌نظر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در شیراز با دکتر هدایت الله رحیمی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان خواستار افزایش سهمیه آرد خام ویژه روستاییان منطقه لارستان بزرگ شد.

در ادامه در خصوص مسائل و دغدغه های عاملین توزیع آرد لارستان و دیگر مشکلات حوزه کشاورزی و تعاونی روستایی لارستان هم بحث و تبادل نظر شد.

هدایت‌الله رحیمی مدیرکل سازمان تعاونی روستایی استان فارس نیز در خصوص موارد مطرح شده توسط فرماندار قول مساعد داد که موارد را پیگیری و اجرایی کند.

 

تأکید بر صدور کد مستقل دانشگاه فرهنگیان لارستان

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در ادامه سفرهای خود به شیراز با محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در سخنانی بر لزوم احداث دانشگاه فرهنگیان در لارستان تاکید کرد.

در ادامه اسماعیلی مدیرآموزش و پرورش لارستان نیز با ارایه گزارشی از وضعیت فضای آموزشی شهرستان، خواستار توسعه و تقویت تجهیزات آموزشی مدارس لارستان شد.

همچنین آگاه و کریمی روسای ادارات آموزش و پرورش جویم و بیرم هم مسائل و مسکلات و درخواست های حوزه آموزش و پرورش را بیان کردند.

محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس هم در سخنانی گفت: اجرای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باید محور توجه و عملکرد ما در آموزش و پرورش باشد.

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای جوان نخبه و انقلابی در بدنه مدیریتی ادارات نیز می تواند به شتاب بخشی و توسعه در سیستم تعلیم و تربیت منجر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اعتقاد داریم دانشگاه فرهنگیان جهت تربیت نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص باید توسعه و تقویت شود.

عسکری تاکید کرد: بحث تاسیس و گسترش مراکز دانشگاه فرهنگیان در لارستان را بجد پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین قول داد در اسرع وقت بازدیدی از لارستان بزرگ داشته باشد.

در این نشست همچنین در موضوعاتی همچون صدور کد مستقل دانشگاه فرهنگیان لارستان، صدور مجوزآموزشگاه شاهد مقطع متوسطه دوم لارستان، ارتقا نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه بحث و تبادل نظر گردید و مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

 

تقاضای اختصاص اعتبار برای سدهای خاکی شرفویه و زاهدمحمود

داریوش دهقان همچنین در شیراز با مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و دامداری لارستان را بیان کرد.

دهقان همچنین خواستار تامین اعتبار برای طرحهای سدهای خاکی شرفویه و زاهد محمود، تخصیص کد برای استقرار مرکز جهادکشاورزی بخش صحرای باغ و پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامداران خسارت دیده از سیل اخیر شهرستان شد.

مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در سخنانی اظهار کرد: مشکلات بیان شده توسط فرماندار لارستان پیگیری خواهد شد.

در این نشست که مظفری معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان نیز حضور داشت؛ مقرر شد تمام موارد مطرح شده، در سطح وزارتخانه تا حصول نتیجه توسط معاونت ها و مدیریت های سازمان پیگیری شود.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پیگیری‌های فرماندار لارستان در مرکز استان؛ از دانشگاه و سد تا آرد”

  1. ناشناس گفت:

    خداقوت

  2. وجدان گفت:

    پیگیریها خوب است ولی فعلا فقط نمایش و اطلاع رسانی است نتیجه را پیگیری کنید.حداقل باید ۵۰ مورد پیگیری ۵ مورد نتیجه بدهد و کار شروع شود وگرنه شو و نمایش است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین