دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فرمانده سپاه لارستان:حلقه‌های صالحین در اصل هسته اصلی بسیج را تشکیل می‏دهند.

به گزارش میلاد لارستان، تعدادی از بسیجیان پایگاههای مقاومت شهر لار، پیش از ظهر روز جمعه با تجمع در مسجد جامع محل برگزار نماز دشمن شکن جمعه، به تشکیل نمادین…

به گزارش میلاد لارستان، تعدادی از بسیجیان پایگاههای مقاومت شهر لار، پیش از ظهر روز جمعه با تجمع در مسجد جامع محل برگزار نماز دشمن شکن جمعه، به تشکیل نمادین حلقه های صالحین مبادرت ورزیدند. در حاشیه این برنامه سرهنگ جاوید فرمانده سپاه لارستان در گفت‌وگو با ما اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه میقات صالحین، اعلام حضور فعال حلقه‌های صالحین در شهرستان لارستان و گرامیداشت هفته بسیج است.

وی حلقه‌های صالحین را اساس کار بسیج خواند و افزود: تمام کارها و فعالیت‌های سازمان بسیج در هر بخشی، حول محور صالحین انجام می‌شود و حلقه‌های صالحین در اصل هسته اصلی بسیج را تشکیل می‏دهند.

جاوید فرمانده سپاه لارستان در ادامه تصریح کرد: در این حلقه‌های معرفتی مباحث به صورت مشارکتی و گفت‌وگوی طرفین در خصوص موضوعات اجتماعی و سیاسی روز و احکام صورت می‌پذیرد به گونه‌ای که افراد سؤالات خود را از سرگروه‌های حلقه می‌پرسند و پاسخ سئوالات خود را در یک فضای دوستانه و صمیمی دریافت می‌کنند و در نهایت تمامی مباحث و مطالب با هدایت و راهنمایی سرگروه جمع‌بندی می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین