دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

سخني از سرِ سوز با متخصصان دلسوز

يكي از گرفتاريها و معضلات مردم منطقه  لارستان  نبودن بيمارستان آموزشي در منطقه بود. به همين خاطر بيماران بويژه آناني كه در پي عمل جراحي بودند يا آناني كه نياز…

يكي از گرفتاريها و معضلات مردم منطقه  لارستان  نبودن بيمارستان آموزشي در منطقه بود. به همين خاطر بيماران بويژه آناني كه در پي عمل جراحي بودند يا آناني كه نياز به آزمايش‌هاي متنوع داشتند با  عزيمت به جهرم يا شيراز در حد توان حل مشكل مي‌نمودند با تأسيس دانشكده علوم پزشكي و پيگيري مسئولين بحمدا… بيمارستان امام رضا به عنوان بيمارستان آموزشي معرفي گرديده  و ضرورت  دارد؛ مسئولين مربوطه با استقلال بودجه و فعاليتي مضاعف  در رفع مشكلات بكوشند و اين مهم را تثبيت نمايند . يكي از نيازهاي اساسي بيمارستان آموزشي

داشتن عضو هيئت علمي است كه همانا پزشكان متخصص مي‌باشند كه خوشبختانه در لارستان و بويژه شهر لار كم نيستند. اما عزيزان بايد همتي نمايند و از تأسيس مطب بگذرند تا اين مهم با دست تواناي آنان صورت پذيرد و توقع عمومي مردم از فرزندان برومند اين مرز وبوم جامه عمل پوشد.
طبعاً از نظر اقتصادي شايد مقرون به صرفه نباشد اما آيا بايد هميشه همه چيز را از دريچه اقتصاد ديد مگر آخرش چه مي‌شود چقدر از اين پول‌ها مي‌توان مورد بهره‌برداري قرار داد مگر مي‌توان با اين پولها عمر دوباره و سه‌باره ايجاد كرد و بجاي مثلاً ۷۰ سال ماندن ۲۰۰ سال عمر كرد چنين چيزي براي هيچ كس ميسر نيست حال كه در نهايت بايد گذاشت و گذشت چه بهتر كه از عمر خود براي خدمت به همنوع گام نهاد و با نيت قربت براي خدمت به همشهريان  داوطلبانه به هيئت علمي پيوست و نام نيكوتري براي خود تحصيل كرد .
مي‌بينيم برخي متمولين با پرداخت ميليون‌ها و ميلياردها وجه نقد رفع گرفتاري مي‌نمايند و مثلاً به تأسيس بيمارستان، مدرسه، دانشگاه، مسجد و… مبادرت مي‌ورزند يا موسسات فرهنگي بنيانگذاري مي‌كنند .
پزشكان متخصص  و دلسوز هم بيايند با گذشتن از سر مبلغي، آرامش خود و خانواده خويش و همنوعان و همشهريان را فراهم سازند و دعاي خير بندگان خدا را بدرقه راه خويش سازند و در دل همشهريان خود جاي گيرند .
طبعاً  به هر نحوي باشد اين بيمارستان آموزشي به كار ادامه خواهد داد و به ياري خداوند گرفتاري‌هاي مردم  رفع خواهد شد اما اگر خداي ناكرده با عدم همكاري متخصصين  بومي مواجه گردند اين نقطه منفي در خاطره همشهريان خواهد ماند كه اميد است چنين نباشد و تصور نمي‌كنم چنين باشد اميد همه اين است كه با همگامي و همكاري پزشكان متخصص بومي  اين بيمارستان هرچه سريع‌تر رونق پذيرد و نام نيك  عزيزان بلندآوازه‌تر گردد و زكات علم خويش را تحت  اختيار همشهريان قرار دهند و رونق بيمارستان را دوچندان نمايند و حسن تدبير خويش را به اثبات رسانند.
با اين عمل روح پرفتوح مرجع وملجأ منطقه لارستان حضرت آيت‌الله آيت‌اللهي (ره) كه عمري با مناعت طبع و صميميت و سادگي زيست شادمان نمايند. اميد كه سخنان دردمندانه معلمي كه عمري با كار آموزشي سپري نموده و آرزوي رفع گرفتاري‌هاي مردم را دارد، مورد قبول عزيزان واقع شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین