شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ابتلای یک مورد جدید به ویروس کرونا در لارستان، جمعا 42نفر

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: یک مورد مثبت دیگر ابتلا به کرونا لارستان افزده شد تا جمع نفرات به ۴۲ نفر برسد. به گزارش میلاد لارستان به نقل روابط…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: یک مورد مثبت دیگر ابتلا به کرونا لارستان افزده شد تا جمع نفرات به ۴۲ نفر برسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل روابط عمومی دانشکده علوم پزشکب لارستان دکتر بهزاد رضایی اظهار داشت: امروز هم یک مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا به آمار کلی ما اضافه شد که عدد کلی را به ۴۲ می‌رساند.

وی با بیان اینکه بیمار در حال حاضر در بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان بستری و مجموع بستری های ما در حال حاضر امروز مورخ ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ هشت بیمار است، افزود: ۷ مورد هم مشکوک در بخش بیماران تنفسی بیمارستان امام رضا علیه السلام بستری هستند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با ابراز تأسف نسبت به اینکه مطلع شدیم برخی از همشهریانمان به دلیل نگرانی زیادی که از شیوع ویروس کرونا دارند رفتارهایی خارج از فرهنگ ایرانی اسلامی ما با همسایگان خودشان یا با موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا را داشتند، تصریح کرد: توقع ما از بیماران مثبتی که در قرنطینه خانگی هستند این هست که قرنطینه خانگی را رعایت کنند و در منزل بماند.

رضائی تأکید کرد: حتماً توقع ما از سایر همشهریان این است که احترام آن همسایه را نگه دارند و تا جای ممکن به آنها کمک کنند و حتی در زمینه تهیه اقلام یا خرید اقلام برای آنها و تحویل درب منزل شان این عزیزان را یاری رسانند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه انتظار می رود  بتوانیم با همدلی و کمک به یکدیگر با یک حس خوب از این بحران عبور کنیم، اضافه کرد: همه شما عزیزان را به پیوستن به کمپین بخشش اجاره بها دعوت می کنم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین