جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جهش ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا در لارستان؛ شناسایی 11 مورد جدید

با شناسایی ۱۱ مورد جدید مبتلایان به «کووید ۱۹»، جمع کل مبتلایان به این ویروس در لارستان به عدد ۵۲ رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

با شناسایی ۱۱ مورد جدید مبتلایان به «کووید ۱۹»، جمع کل مبتلایان به این ویروس در لارستان به عدد ۵۲ رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر رضایی با اعلام آمار مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته لارستان اظهارداشت: ۱۱ مورد مثبت جدید به آمار قبلی لارستان اضافه شده است که با این حساب مجموع مبتلایان از ابتدا تا کنون به ۵۲ مورد می رسد.

وی تصریح کرد:از این ۱۱ مورد مثبت، یک مورد مربوط به لار، یک مورد خنج، دو مورد اوز، دو مورد بیرم و سه مورد از بخش های جویم و بنارویه که البته دو مورد از این سه مورد غیر بومی بوده و دو مورد هم از روستای فداغ از توابع شهرستان گراش هستند.

دکتر رضایی با بیان اینکه این موضوع نشان دهنده بیماریابی با دقت و مطلوب همکاران در سیستم بهداشت ودرمان است گفت: امیدوارم که عزیزان در روستاها توصیه هارا جدی گرفته و اینگونه تصور نکنیم که چنانچه افرادی بدون علامتند، با بی احتیاطی و دورهمی به شیوع بیشتر دامن بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دو مورد از موادر مثبت امروز بخاطر تماس با موارد مثبت قبلی بدون ملاحظه و در نظر گرفتن موارد بهداشتی بوده است که مجدد یادآور می شوم صرفا علامت دار نبودن شخص یا در منزل بودنش، دلیل بر عدم ابتلای وی نیست و نباید با بی احتیاطی با همه ملاقات کرد.

دکتر رضایی افزود: از ابتدای شروع بحث کرونا تاکنون ۲۵ نفر بهبود یافته قطعی داشته ایم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین