سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

ارائه مشاوره رایگان تلفنی توسط حامیان سلامت روان لارستان

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش لارستان از ارائه مشاوره رایگان تلفنی توسط حامیان سلامت روان لارستان به شهروندان و به‌ویژه به دانش آموزان خبر داد. مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با…

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش لارستان از ارائه مشاوره رایگان تلفنی توسط حامیان سلامت روان لارستان به شهروندان و به‌ویژه به دانش آموزان خبر داد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه در روزهایی که همشهریان و دانش آموزان ما درگیر بیماری منحوس کرونا و مسائل پیرامون آن هستند سعی می‌کنیم تا خدمات غیرحضوری و مفیدی برای آنان داشته باشیم، اظهار کرد: در قالب یک طرح ابتکاری از سوی جمعی از مشاوران و روانشناسان فعال در گروه حامیان سلامت روان لارستان، مشاوره تلفنی رایگان به همشهریان ارائه خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه این کارشناسان در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب آماده پاسخگویی به مشکلات دانش آموزان، والدین و همشهریان آن‌ها هستند، افزود: تلاش شده است تا با بهره‌گیری از ۲۵ مشاور و روانشناس متخصص در حوزه‌های مختلف اقدام به ارائه خدمات روان‌شناختی و مشاوره‌ای کنیم.

معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به اینکه این مشاوره‌ها در زمینه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، روانی، آسیب‌های اجتماعی و غیره خواهد بود، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند جهت استفاده از این خدمات با شماره‌های ۵۲۲۴۰۷۱۹ و ۰۹۱۶۴۱۰۸۷۶۷ تماس بگیرند.

اسماعیلی ضمن ابراز امیدواری نسبت به استقبال شهروندان از این طرح، بابیان اینکه خدمات مشاوران تا پایان روزهای کرونایی ادامه دارد، اضافه کرد: این اقدام به‌منظور جلوگیری از مراجعات حضوری به مراکز مشاوره صورت گرفته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین