جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هشدار استانداری فارس به بانک‌هایی که مشتریان را به شعب بکشانند

هشدار استانداری فارس به بانک‌هایی که مشتریان را به شعب بکشانند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مطالبی در شبکه‌های اجتماعی استان فارس با این مضمون مطرح شده…

هشدار استانداری فارس به بانک‌هایی که مشتریان را به شعب بکشانند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مطالبی در شبکه‌های اجتماعی استان فارس با این مضمون مطرح شده که برخی بانک‌ها با اقدام‌هایی همچون برداشت پول از حساب مشتریان و یا ارسال پیامک‌، شهروندان را در روزهای شیوع کرونا مجبور به حضور در شعب می‌کنند؛ موضوعی که به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، مصداق تخلف محسوب می‌شود و درصورت چنین اقدامی از سوی بانک‌ها با آنها برخورد خواهد شد.

ظفر افشون، شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این‌که تاکنون گزارشی از اقدام بانک‌های استان در زمینه برداشت پول از حساب مشتریان و اجبار آنها برای حضور در شعب در ایام شیوع کرونا دریافت نشده است،‌ افزود: بانک‌ها نیز موظفند که شرایط را برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود فراهم کنند و ارائه خدمات غیرضروری که نیاز به حضور مشتری در شعب بانک‌ها هست را به بعد از عبور از این بحران موکول کنند.

او اظهار داشت: حتی به بانک‌ها ابلاغ شده که پیامک‌هایی مانند یادآوری پرداخت اقساط که در شرایط عادی برای مشتریان ارسال می‌کرده‌اند را نیز قطع کنند و از در این مقطع از ارسال چنین پیامک‌هایی خودداری شود.

این مقام استانداری فارس همچنین از شهروندان تقاضا کرد که کماکان از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها در این استان خودداری کنند و حتی‌المقدور امور بانکی خود را به شکل غیرحضوری انجام دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین