جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سید لاری انگلیس را ابلیس و امام آمریکا را شیطان بزرگ نامید

میلاد لارستان: وزیر سابق کشور با بیان اینکه تمامی مختصات پلید انگلیس قرن ۱۸ تا ۲۰ (میلادی) به آمریکا منتقل شده است، گفت: آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) به انگلیس لقب…

میلاد لارستان: وزیر سابق کشور با بیان اینکه تمامی مختصات پلید انگلیس قرن ۱۸ تا ۲۰ (میلادی) به آمریکا منتقل شده است، گفت: آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) به انگلیس لقب ابلیس را داد و حضرت امام(ره) نیز آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی محمد بشارتی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت فقیه مجاهد آیت الله العظمی سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) که در حسینیه اعظم شهر لار با حضور مسئولین و علمای تسنن و تشیع برگزار شد، ضمن اشاره به گوشه ای زندگانی آن عالم مجاهد، اظهار داشت: آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) می درخشد راجع به دو قدرت مسلط آن روز یعنی روسیه و انگلیس گفته اند که؛ روس بدتر از مجوس و انگلیس بدتر ابلیس هستند.

وی با بیان اینکه در عصر معاصر که جای انگلیس و آمریکا در زمینه قدرت تغییر یافته است، حضرت امام(ره) از لفظ شیطان بزرگ برای آمریکا استفاده کرده اند، افزود: تمامی مختصات پلید انگلیس قرن ۱۸ تا ۲۰ را امروز آمریکا یکجا به عهده گرفته است و دشمنی کینه توزانه نسبت به اسلام را دارد.

وزیر سابق کشور با اشاره به اینکه علت اصلی دشمنی با مردم ایران بدلیل اسلام است، تصریح کرد: دشمن ترین دشمنان مسلمانان به فرموده قرآن کریم صهیونیست ها هستند و هیچگاه نباید به انحراف حقیقت، مسلمان را دشمن مسلمان نشان داد.

این عضو سابق شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم و زیربنایی مرحوم آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) تشکیل حکومت اسلامی به مرکزیت لارستان است، خاطر نشان کرد: آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) ۵۴ حکم شرعی برای برهم زنندگان امنیت اجرا کردند که در همه این موارد هیچ موردی از بی توجهی به مردم اهل تسنن دیده نمی شود.

وی ریشه اخوت بین شیعه و سنی در منطقه لارستان بزرگ را مرهون خدمات بدون تبعیض آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) دانست و افزود: بیش از ۱۰۰ سال یکی از فرزندان پیامبر(ص) با اقدامات خود باعث وحدت، همبستگی و امنیت در قسمت عظیمی از جنوب کشور شدند.

بشارتی با انتقاد از اندیشمندان و مورخان به دلیل غفلت و کم کاری در کنکاش ادوار زندگانی آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره)، گفت: گوشه گوشه شهر لار باید یادمان های مختلف به یاد آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) ساخته شود.

وی بیان کرد: باید با برگزاری کنفرانس ها اندیشمندان را برای شناخت این مرد بزرگ گردهم جمع کرد یا فیلمی برای معرفی ایشان تهیه و تدوین شود.

وزیر سابق کشور با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری(ره) در گام اول حکومت اسلامی را تشکیل دادند و پس از آن مقوله ولایت فقیه را مطرح کردند، تصریح کرد: ایشان به تمام شاخصه های لازم برای حکومت اسلامی توجه داشتند.

بشارتی با بیان اینکه پیش از حماسه ۹ دی ۸۸ در دیدار با یکی از کاندیداهای معترض دلیل اعتراض را جویا شدم، افزود: از آنها تقاضا کردم تا به صندوق هایی که معترض هستند، باز شماری شود که در صورت بروز تقلب حق را به آنها بدهند.

وی بیان کرد: این فرد با پیشنهاد مطرح شده مخالف کرد و نسبت به ادعای تقلب پای فشاری و تأکید بر ابطال قانون داشت.

عضو سابق شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه در آن جلسه به این کاندیدای معترض تأکید کردم که از لجاجت دست بردارد، تصریح کرد: اگر چند بار این انتخابات برگزار می شد، اعتراضات نسبت به نتیجه رأی به طور مدام ادامه می یافت.

وزیر سابق کشور گفت: یکی از این کاندیداها در ۴ بعداز ظهر با دعوت از رسانه و پیش از اتمام زمان رأی گیری اعلام پیروزی کرد که این عمل مجرمانه و قابل پیگیرد است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی هوشیار و بصیر هستند، اضافه کرد: همه کاندیداها باید قانون گرا باشد و از افراط و تفریط پرهیز کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین