شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اقدامات جهادی کانون قرآن و عترت «منصورآباد» لارستان برای شکست کرونا

کانون‌های مساجد جنوب فارس با بيش از ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری اقدامات زیادی را برای شکست ویروس کرونا انجام داده است که یکی از این کانون‌های فعال روستایی؛ قرآن و…

کانون‌های مساجد جنوب فارس با بيش از ۱۵۰ کانون فرهنگی هنری اقدامات زیادی را برای شکست ویروس کرونا انجام داده است که یکی از این کانون‌های فعال روستایی؛ قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» لارستان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، «امیرحسین کامگارزاده» به تشریح فعالیت‌های کانون مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» پرداخت و گفت: به نیت رفع بیماری کرونا و سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) با همکاری پایگاه‌های بسیج محلات، گوسفندی را ذبح و گوشت آن را بین ایتام و مؤمنین مستحق توزیع کردیم، البته همزمان ۲۰۰ کیلو آرد نیز بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» افزود: تهیه و اهدا کارت هدیه به ایتام و مؤمنین مستحق روستا، مجموعاً به مبلغ ۲ میلیون تومان که از قبل از سال جدید آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: تهیه ۲ جهیزیه برای ۲ نو عروس با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و پایگاه‌های بسیج محلات «منصورآباد» در همین ایام کرونا انجام که باعث خوشحالی خانواده‌های آنان شده است.

کامگارزاده تصریح کرد: یک عدد تب‌سنج با کمک دهیاری و شورای اسلامی «منصورآباد» برای ایستگاه سلامت روستا خریداری شده است و اعضای کانون هم با این ایستگاه همکاری کامل را داشته‌اند.

مدیر این کانون فرهنگی هنری روستایی در ادامه بیان کرد: دوخت یک هزار ماسک بهداشتی و همچنین جمع‌آوری گیاه «آلوئه‌ورا» و تحویل آن به خانه بهداشت «جویم» برای تهیه مواد ضدعفونی‌کننده از دیگر اقدامات کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) «منصورآباد» بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین