دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دستغیب و اشاره به موضوع تقسیمات کشوری در گاوبندی هرمزگان

 به گزارش میلادلارستان و به نقل  از خانه ملت، سید احمدرضا دستغیب نماینده شیراز در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با یادآوری حرف و حدیث‌هایی مبنی بر…

 به گزارش میلادلارستان و به نقل  از خانه ملت، سید احمدرضا دستغیب نماینده شیراز در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با یادآوری حرف و حدیث‌هایی مبنی بر تقسیمات کشوری در جنوب کشور، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای حاکمیتی واحد که همگان زیر سایه پرچم الله با هویت مشترک در پی حصول آرمان‌ها و ارزش‌های واحد هستیم و براساس میثاق ملی فرصت‌های برابر برای همگان فراهم است و کشور براساس تقسیم کار مشخص جهت پیشرفت و توسعه پایدار گام برمی‌دارد. دستغیب با اشاره تلویحی به موضوع تقسیمات کشوری در گاوبندی هرمزگان اظهار داشت:

اینک اگر قرار باشد تصمیمی در نقطه‌ای از کشور باعث دامن زدن و افزایش اختلافات و تنش‌ها بینجامد ارزشی‌ نخواهد داشت؛ هر آنچه به امنیت ملی، منافع ملی و اقتدار ملی آسیب بزند موجب خشنودی دشمنان می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم تاکید کرد: منابع عمومی متعلق به همگان است و مرزهای ترسیم شده درون خاک کشور نه برای اختلاف بلکه برای مدیریت بهتر و افزایش بهره وری است اینک اگر قرار باشد تصمیمی در نقطه‌ای از کشور باعث دامن زدن و افزایش اختلافات و تنش‌ها بینجامد ارزشی‌ نخواهد داشت؛ هر آنچه به امنیت ملی، منافع ملی و اقتدار ملی آسیب بزند موجب خشنودی دشمنان می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بعید می‌دانم مانعی برای سرمایه داران لامردی در سرمایه گذاری و بهره برداری از خلیج نیلگون فارس باشد یا بنادر به روی آنها بسته باشد؛ تجربه ما فارسی‌ها در مراودات مطلوب با استانهای همجوار خویش حکایت از تعاملات منطقی و سازنده دارد.

وی تصریح کرد: منافع مشترک متعلق به همگان است و ضرورتی برای جریحه دار نمودن احساسات پاک و دامن زدن به اختلافات وجود ندارد.

دستغیب یادآور شد: خداوند در هر گوشه‌ای از ایران ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی قرار داده همه کشور سرشار از منابع غنی است و اگر در درون استانهای خویش تلاش نکنیم چگونه باور می‌کنیم که با نگاه به درون کشور می‌توانیم به استقلال و خودکفایی و اقتدار ملی دست یابیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین