یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کمک یک میلیارد تومانی خیرین گراشی در روزهای «کرونایی»

در روزهایی که «کرونا» نفس هر انسانی را تنگ کرده، هستند افرادی که با همت خود، گره از کار مستمندی را بگشایند؛ مانند خیران شهرستان گراش که با اهدای بیش…

در روزهایی که «کرونا» نفس هر انسانی را تنگ کرده، هستند افرادی که با همت خود، گره از کار مستمندی را بگشایند؛ مانند خیران شهرستان گراش که با اهدای بیش از یک میلیارد تومان علاوه بر کمک رسانی به مردم شهر خود، به دیگر شهرهای کشور نیز خدمات دهی می کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، با شیوع بیماری «کرونا»، و مشکلاتی که به تبع آن دامن گیر جامعه شد، فراخوان های بسیاری از سوی افراد و گروه های مختلف برای کمک به محرومان در روزهای کرونایی اعلام شد تا در این راستا قدمی در حمایت از این قشر جامعه برداشته شود.

با وجود مشکلات فراوان معیشتی، مردم همچون گذشته پای کار آمده و خدمات شایانی را برای کمک به محرومان انجام دادند؛ این کمک ها هم به صورت نقدی و هم به صورت غیرنقدی با تهیه بسته های معیشتی جمع آوری و بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داد.

در شهرستان گراش نیز که از گذشته دور تا کنون سبقه کارهای خیرخواهانه مردم، زبانزد عام و خاص بوده، در جریان شیوع بیماری کرونا نیز خدمات شایان توجه خیران نیکوکار همچنان جاری و ساری شد؛ مساجد، انجمن ها و موسسات خیریه، مراکز فرهنگی، نهادهای خدماتی و عام المنفعه و در رأس آن مردم این شهرستان، پای کار آمدند تا همچون گذشته در کار خیر پیشگام باشند.

علاوه بر کمک هایی که به مراکز درمانی و بیمارستان این شهر توسط مردم انجام شد، به برخی از شهرهای استان فارس و چند استان دیگر نیز از سوی مردم شهرستان گراش، کمک هایی ارسال شد تا در این روزهای کرونایی مرهمی بر دردهای آنها باشد.

«مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش» نیز یکی از این نهادها است که توانسته در طول یک ماه گذشته خدمات قابل توجه و شایانی را به محرومان عرضه و با جمع آوری کمک هایی بالغ بر یک میلیارد تومان پیشگام در عرصه خدمت رسانی به محرومان باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین