شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری مانور فرهنگی توسط دانشگاه آزاد

آثار و دستاوردهاي فرهنگي قراني دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در نمايشگاهي با عنوان مانور فرهنگي با حضورساير ارگان ها در شهرستان لارستان برپا گشت. به گزارش میلادلارستان و به…

آثار و دستاوردهاي فرهنگي قراني دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در نمايشگاهي با عنوان مانور فرهنگي با حضورساير ارگان ها در شهرستان لارستان برپا گشت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از آنا، اين نمايشگاه يك روزه كه دانشگاه هاي آزاد اسلامي شهر لار، پيام نور و هلال احمر با مشاركت اداره ارشاد ، نيروي انتظامي ، سازمان هلال احمر  و تشكل هاي فرهنگي خواهران لارستان حضور داشتند، آثار و دستاوردهاي قراني و سبك زندگي اسلامي را در قالب پوستر ، تراكت، منبت و مشبك كاري، پاور پوينت و كارگروه هاي مشاوره سياسي، اجتماعي و سبك زندگي اسلامي در معرض ديد عموم قرار گرفت.
پروين درخشنده مسئول كانون قرآن و عترت خواهران دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در گفتگويي كوتاه به خبر نگار آنا گفت : آثار و عملكرد هاي فرهنگي قرآني دانشجويان واحد بصورت تراكت،پوستردر قالب ويژه نامه سبك زندگي اسلامي، پژوهش هاي قراني و فرهنگي دانشجويان بصورت قاب هاي منبت و مشبك كاري شده   و پاور پوينت از برنامه هاي فرهنگي قراني دانشجويان در اين نمايشگاه عرضه گرديد كه مورد توجه عموم قرار گرفت . وي در خاتمه اظهارداشت: منظور از برپايي اين مانوركه به  همت بسيج خواهران شهرستان برگزارگرديده بود، بالابردن فرهنگ عمومي جامعه و سبك زندگي اسلامي است كه بحمدا… اين امر محقق گرديد و استقبال با شكوهي از اين نمايشگاه بعمل آمد. گفتني است در حاشيه نمايشگاه ميز گردهايي در قالب  مسائل سياسي روز و مشاوره اخلاقي و فرهنگي ، حضور پليس فتا و اجراي كليپ و فيلم هاي كوتاه به منظور آشنايي مردم با سرقت هاي اينترنتي، برنامه ريزي گرديده بود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین