چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اماکن مقدس، مدارس و دانشگاه‌ها فعلا باز نمی‌شوند/بازگشایی پاساژها از یک اردیبهشت

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها فعلاً تعطیل خواهند بود، گفت: مشاغل متوسط ریسک مثل مغازه‌دار‌های بازار و پاساژها از اول اردیبهشت کار خود را آغاز می‌کنند….

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها فعلاً تعطیل خواهند بود، گفت: مشاغل متوسط ریسک مثل مغازه‌دار‌های بازار و پاساژها از اول اردیبهشت کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار کرد: از ۲۳ فروردین کسب‌وکارهای کم‌ریسک در استان‌های مختلف شروع به فعالیت کردند و تهران هم از دیروز فعالیت‌های اقتصادی خود را شروع کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدای کار برایمان مهم بود که مردم با در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری می‌کنند یا خیر، افزود: در گزارش‌های دیروز و امروز دیدیم مردم و کسبه بسیار کمک کرده و پروتکل‌ها را رعایت کردند. دلیلش این است که هیچ هجومی در رابطه با ابتلای جدید و مراجعه به بیمارستان‌ها نداشتیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: این به معنای تمام شدن موضوع کرونا و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی نیست. موفقیت‌هایی که تاکنون در مقابله با کرونا به دست آمده حاصل همین همکاری مردم و رعایت موارد بهداشتی است.

روحانی با بیان اینکه ما برای دانشگاه‌ها و مدارس تصمیم جدیدی اتخاذ نکرده‌ایم، اظهار کرد: پیش‌ازاین هم اعلام کردیم که دانشجویان در سطح دکتری می‌توانند به‌صورت حضوری تحصیلات خود را ادامه دهند و مابقی مقاطع تحصیلی و آموزشی نیز همان رویه سابق در آموزش مجازی را دنبال می‌کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین