جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 17 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

یک لارستانی سرمربی تیم ملی امارات می شود

رسانه‌های مطرح امارات از کم شدن شانس مرد آرژانتینی و جدی شدن بازگشت مرد ایرانی‌الاصل به نیمکت رهبری تیم ملی امارات با حمایت عمر عبدالرحمان خبر می‌دهند. به گزارش میلاد…

رسانه‌های مطرح امارات از کم شدن شانس مرد آرژانتینی و جدی شدن بازگشت مرد ایرانی‌الاصل به نیمکت رهبری تیم ملی امارات با حمایت عمر عبدالرحمان خبر می‌دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرورزشی، رسانه‌های حاشیه خلیج فارس در ایام نوروز ۹۹ خبری منتشر کردند که برای فوتبال‌دوستان ایرانی از جمله طرفداران پرسپولیس جذابیت‌های خاصی داشت؛ بازگشت گابریل کالدرون آرژانتینی به نزدیکی‌های ایران! برکناری عجیب و غریب میلان یووانوویچ صربستانی از نیمکت رهبری امارات آن هم با غرامتی ۱.۲ میلیون دلاری بدون اینکه یک روز هم ملی‌پوشان این کشور را تمرین بدهد باعث شد گمانه‌زنی‌ها درخصوص انتخاب جانشین مرد صرب آغاز شود.

رسانه‌ها روی چند نام از طریق کانال‌های خبری خود در فدراسیون فوتبال امارات گمانه‌زنی کردند که یکی از این نام‌ها گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس بود. مانور روی نام این مربی برای روز‌ها ادامه داشت، اما بعد از گذشت یکی، دو هفته حالا رسانه‌های مطرح امارات از کم شدن شانس مرد آرژانتینی و جدی شدن بازگشت مرد ایرانی‌الاصل به نیمکت رهبری تیم ملی با حمایت عمر عبدالرحمان خبر می‌دهند. روزنامه الاتحاد چاپ ابوظبی مدعی شد مهدی علی کاشف نسل طلایی فوتبال امارات، کسی که با جوانان و امید‌های امارات دست به کار‌های بزرگی از جمله درخشش در المپیک و جام ملت‌های آسیا زد، دوباره هدایت امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را در دست خواهد گرفت.

مهدی علی اصلیتی ایرانی از شهر لار در استان فارس دارد و طی تمام سال‌های گذشته جزو مطرح‌ترین نام‌های فوتبال این کشور شیخ‌نشین حاشیه خلیج فارس بود و رابطه بسیار نزدیکی نیز با عموری کاپیتان محبوب اماراتی‌ها دارد؛ از همین‌رو بسیاری او را شانس اول هدایت امارات می‌دانند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین