سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 25

تولید حدود 40 هزار ماسک و 6 هزارگان در کارگاه خیاطی باب الحوائج

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار از کارگاه خیاطی باب الحوائج، محل تولید ماسک و گان بازدید و از تلاش خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی و…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و امام جمعه لار از کارگاه خیاطی باب الحوائج، محل تولید ماسک و گان بازدید و از تلاش خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی و بانوان این کارگاه، بخاطر تولید ماسک و گان قدردانی کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری وژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه لار، قنبرنژاد شهردار لار، میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار و بال افکن رییس بهزیستی شهرستان، از کارگاه خیاطی باب الحوائج تحت پوشش بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان، محل تولید ماسک و گان بازدید و از تلاش و همت خیرین و بانوان این کارگاه، بخاطر تولید ماسک و گان قدردانی کردند.

فرماندار ویژه لارستان در این بازدید که منصور اسماعلی مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان، نیز حضور داشت، از همت و تلاش مدیر عامل، خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی و دیگر خیرین عزیز شهرستان و گروههای جهادی و بانوان شاغل در این کارگاه در جهت تولید ماسک و گان قدردانی کرد.

حسنی گفت: راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، محلول های ضد عفونی کننده و تهیه بسته های معیشتی از جمله کارهای ارزشمندی است که در لارستان به وفور صورت می گیرد.

معاون استاندار فارس از همت والای خیرین و گروه های جهادی در این روزهای سخت قدردانی کرد و افزود: مردم در همه صحنه‌های سخت و دشوار حضوری چشمگیر و پر رنگ دارند و از زندگی و خانواده خود گذشته و برای حفظ سلامتی هموطنان تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم عزیز این خطه بارها ثابت کرده‌اند در شرایط و سختی‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند و از همدیگر حمایت می‌کنند، همچنان که در تمامی حوادث شاهد آن بوده ایم.

مدیر عامل مجتمع کار آفرینی باب الحوائج قمر بنی هاشم (ع) لارستان نیز در سخنانی گفت: تولید ماسک در این کارگاه با هدف کمک رسانی به مردم شریف و عزیز لارستان دایر شده است و ۲۸ نفر از بانوان در این کارگاه تنها با هدف خدمت رسانی به مردم مشغول به کار هستند.

زهرا حیران با بیان اینکه در این کارگاه خیاطی روزانه حدود ۸۰۰ ماسک و ۸۰ گان تولید می شود؛ ادامه داد: از اول شیوع ویروس کرونا حدود ۴۰ هزار ماسک و ۶ هزار گان در کارگاه خیاطی باب الحوائج لارستان تولید شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین