شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ساخت منزل مسکونی توسط جهادگران در شهر لطیفی لارستان+تصاویر

یک باب منزل مسکونی توسط جهادگران بسیجی برای یک خانواده نیازمند در شهر لطیفی از توابع بخش مرکزی لارستان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان…

یک باب منزل مسکونی توسط جهادگران بسیجی برای یک خانواده نیازمند در شهر لطیفی از توابع بخش مرکزی لارستان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان فلسفه گروههای جهادی و جریان شکل گیری آن، در محدوده خاصی متوقف نمی ماند و هر جایی که نیاز به خدمت رسانی باشد، جهادگران پیش قدم هستند.

در اخبار و رسانه ها بارها از خدمات گوناگون جهادگران در عرصه های عمران، آبادانی، کمک به نیازمندان، حضور در مناطق سیل زده و زلزله زده، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در این روزهای کرونایی، تولید محلول های ضدعفونی، ساخت ماسک و اقلام بهداشتی و غیره را شنیده و دیده ایم.

اخلاص، ایثار و سادگی از ویژگی های بارز جهادگران است که توانسته جای آنها را در دلها باز کند و بسیاری را برای همراهی با آنان مجذوب خود سازد.

این روزها و در کنار همت بلند و شبانه روزی جهادگران بسیجی در لارستان در قالب رزمایش مومنانه برای کم کردن آلام و رنج های عمومی و اقشارآسیب پذیر ناشی از بحران کرونا، جمعی از جهادگران نیز از ماهها قبل با ورود به عرصه ساخت و ساز، اقدام به ساخت یک باب منزل مسکونی به متراژ ۷۰ متر مربع برای یکی از نیازمندان در شهر لطیفی از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان کرده اند.

محسن چرخی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، داستان کلید خوردن این پروژه را اینگونه آغاز می کند که بر اثر حادثه اتش سوزی در منزل مسکونی و به دلیل فرسوده بودن این ساختمان، به طور طبیعی بخش زیادی از منزل قابلیت سکونت را از دست می دهد.

 

 

وی می گوید: در پی این مهم گروه جهادی شهدای مدافع حرم که متشکل از جهادگران پایگاه مقاومت شهدای مدافع حرم شهرداری لطیفی است با اطلاع از موضوع دست بکار می شوند و با مشارکت مردمی، خیرین، کمیته امداد و غیره اقدام به بهسازی این منزل قدیمی می کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان همچنین ضمن تشکر از مشارکت گروههای جهادی پایگاههای شهید مرادی لطیفی و شهید اسلام پناه شهر لار، با اشاره به اینکه این پروژه از دهه فجر سال ۹۷ آغاز و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید، تصریح کرد: در مجموع برای این طرح ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد که ۵۵۰ میلیون ریال آن توسط گروه جهادی و خیرین، ۱۰۰ میلیون ریال از طرف مددجو و ۵۰ میلیون ریال آن وام بلاعوض از سوی کمیته امداد لارستان تأمین شده است.

چرخی با اشاره به اینکه این پروژه در روز ۲ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز تشکیل سپاه پاسداران تحویل خانواده این مددجو شده است، اضافه کرد: این دومین پروژه ساخت منزل مسکونی است که توسط گروه جهادی شهدای مدافع حرم اجرا و بهره برداری شده است و امید می رود در آینده به همت و یاری مسئولان و خیرین اقدامات گسترده تری انجام شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین