جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جشنواره بومی محلی قصه گویی لارستان برگزار می شود

مسئول کـمسیـون فــرهـنـگی و بانوان شــورای اسـلامی شــهر لار از برگزاری جشنواره بومی محلی قصه گویی خبر داد. عشرت جهاندیده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از برگزاری…

مسئول کـمسیـون فــرهـنـگی و بانوان شــورای اسـلامی شــهر لار از برگزاری جشنواره بومی محلی قصه گویی خبر داد.

عشرت جهاندیده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از برگزاری جشنواره بومی محلی قصه گویی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از طرف کـمسیـون فــرهـنـگی و بانوان شــورای اسـلامی شــهر لار با هـمکاری مؤسـسه رویــش تـرنّـم مـهـر برگـزارمی شود.

وی هدف از اجرای این برنامه را احیای داستانهای فراموش شده منطقه و ارج نهادن به زبان و فرهنگ بومی لارستان کهن  برشمرد و افزود: این جشنواره در دو بخش دانـش آمـوزی و آزاد برگزار می شود.

مسئول کـمسیـون فــرهـنـگی و بانوان شــورای اسـلامی شــهر لار با اشاره به اینکه همه رده های سنی از تمام مـناطـق مخـتلف لارسـتـان بزرگ می توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: هر نفر می بایست حداقل یک قصه را در مدت ۵ الی ۲۰ دقیقه به زبان بومی محلی لارستان بازگو و از طریق پیام رسان وات ساپ به شماره ۰۹۱۷۱۸۱۷۲۵۵  ارسال کند.

جهاندیده با بیان اینکه  اصل داستان نباید ازکتابهای قصه و به زبان فارسی باشد، خاطر نشان کرد: قصه هایی که به زبان لارستانی برگردانیده وترجمه شده باشد، امتیازی ندارد.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد و ادامه داد: به ۴ نفر ازبرگزیدگان، جوایز نقدی و به کلیه  شرکت کنندگان، تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

مسئول کـمسیـون فــرهـنـگی و بانوان شــورای اسـلامی شــهر لار با اشاره به اینکه برگزیدگان درمراسم اختتامیه به صورت حضوری یکی ازقصه های خود را ارائه خواهند کرد، یادآور شد: زمان ومکان برگزاری مراسم اختتامیه، اعلام می شود.

جهاندیده از علاقمندان به شرکت در جشنواره خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرجشنواره سرکارخانم سمیه قنبری به شماره  ۰۹۱۷۰۰۴۷۹۵۹ تماس بگیرید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین