جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

نجات 2 بیمار در «بلغان و عمادشهر» توسط اورژانس هوایی لارستان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از نجات ۲ بیمار در ۲ مأموریت جداگانه در بلغان و عمادشهر توسط اورژانس هوایی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از نجات ۲ بیمار در ۲ مأموریت جداگانه در بلغان و عمادشهر توسط اورژانس هوایی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان، صبح روز جمعه مورخ ۱۲ اردیبهشت۹۹، ۲ بیمار، یکی به علت سکته مغزی و بیمار دیگر با مشکل تروما به سر، بر اثر سقوط از ارتفاع توسط اورژانس شهیدقائدی جهت دریافت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان امام رضا(ع) لارستان منتقل شدند.

مسعودحاجی رجبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان در این خصوص به روزی پرکار از اورژانس هوایی لارستان اشاره کرد و گفت: درپی درخواست کمک برای بیمار با علائم سکته مغزی(کد۷۲۴) از درمانگاه بلغان، بالگرداورژانس اعزام ونسبت به انتقال فوری بیماربه بیمارستان امام رضا(ع) لار اقدام کرد، تابادریافت داروی ضدانعقاددرزمان طلایی،از بروز و استقرار سکته مغزی جلوگیری شود.

وی افزود: بارسیدن بیماربه بیمارستان ودریافت داروی ضدانعقادبیماربه زندگی دوباره برگشت وعلائم وی نیز بهبود پیداکرد.

حاجی رجبی خاطرنشان کرد: درهمین روزبالگرداورژانس مجددا برای انتقال کودکی ۹ساله که دچارتروما به سر و کاهش سطح هوشیاری براثرسقوط ازارتفاع شده بود به پرواز درآمد و به درمانگاه عمادشهراعزام شد و سپس برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی وپیشرفته تربه بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان منتقل شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین