جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مهمترین درخواستهای حوزه درمان خنج چیست؟

طی سفر  ریاست و هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان به بیمارستان خنج مشکلات مختلف حوزه درمانی شهرستان خنج و این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت. در این دیدار کاری…

طی سفر  ریاست و هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان به بیمارستان خنج مشکلات مختلف حوزه درمانی شهرستان خنج و این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار کاری ابتدا  شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت شهرستان خنج در جلسه با هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشتند: اگر به سی سال قبل برگردیم ، آن زمانی که دسترسی به پزشک ایرانی اصلاً مقدور نبود ، و کلیه ی پزشکان منطقه را پزشکان هندی و پاکستانی تشکیل می دادند .

الحمدالله امروز کارمان به جایی رسیده که فرزندان خودمان در خصوص تخصص ها و مسائل کلان سلامت در حال مذاکره و همکاری تنگاتنگ هستند. در نهایت ایشان اظهار امید واری نمودند این طرح در کشور و خدمات رسانی حوزه سلامت به شهرستان خنج کما فی سابق ادامه یابد .

دکتر قهرمانلو رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج  در ابن باره در سخنانی انتظارات حوزه سلامت شهرستان خنج را مورد اشاره قرار داده و  نیاز به حمایت و همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان را خواستار شد.

اهم درخواست های رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج به شرح زیر است:
۱-    پی گیری آموزشی شدن بیمارستان نبی اکرم (ص) و به صورت قطب در آمدن آن
۲-    پی گیری مصوباتیکه مجوزش وجود ندارد اما تشکیلاتش وجود دارد.
۳-    تقاضای پی گیری مصوب نمودن خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی که نیاز به اخذ مجوز دارند
۴-    پی گیری و مصوب نمودن تشکیلات بیمارستان ۱۳۰ تخت خوابی شهرستان خنج

همچنین  رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) شهرستان خنج  نیز در سخنانی اظهار داشت: طرح تحول سلامت با همت وزیر محترم بهداشت و همکاری خوب مجموعه وزارت بهداشت باعث کاهش خط فقر و افزایش چشمگیر سطح سلامت جامعه بخصوص در شهرستان خنج شده است.


دکتر احمدی آزاد افزود: طرح تحول سلامت در شهرستان خنج، حضور بی سابقه خیرین در عرصه سلامت و تحولات دو چندان  را بدنبال داشته است و از این طرح می توان به عنوان بهار سلامت در دولت  نام برد . وی  اظهار امیدواری نمود که  با توجه به تفویض اختیار قائم مقام وزیر بهداشت در راستای ، شبکه بهداشت و درمان خنج به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ، انشاالله با حمایت  و مدیریت ریاست و هیئت رئیسه دانشکده شاهد خدمات بیش از پیش سلامت به خنج باشیم .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین