جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

جانشین استاندار فارس:تست 4 درصد از مسافران پروازی مثبت شده است

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه شیراز، لار و لامرد سه‌نقطه ورود و خروج مسافر هستند، گفت: اول اسفند آمار ابتلای مسافران پروازی ۱۵…

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه شیراز، لار و لامرد سه‌نقطه ورود و خروج مسافر هستند، گفت: اول اسفند آمار ابتلای مسافران پروازی ۱۵ درصد بود درحالی‌که اکنون تست ۴ درصد از مسافران مثبت شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، در پی اعتراض چند تشکل دانشجویی مبنی بر خطرآفرین بودن تأسیس آزمایشگاه کرونا در دانشکده علوم پزشکی لارستان، این موضوع از مسئول مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم پور بااشاره به بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم‌های پزشکی گفت:طبق بررسی‌های انجام‌شده و با توجه به مجزا بودن مسیر آزمایشگاه از مسیر ورود و خرج دانشجویان،هیچ خطری متوجه دانشجویان نخواهد بود.

وی ادامه داد: همه موارد و پروتکل‌های بهداشتی در آن محیط رعایت می‌شود و چنانچه مشکلی وجود داشته باشد به جابجایی آزمایشگاه اقدام خواهیم کرد ،ضمن اینکه در حال حاضر دانشگاه تعطیل است و رفت‌وآمدی وجود ندارد.

قاسم پور در پاسخ به نظریه‌ای مبنی برافزایش ابتلای مردم لارستان به ویروس کرونا به جهت پروازهای ورودی به این شهر، گفت: دراین‌باره اظهارنظرهای متفاوتی وجود دارد و پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه این نقطه از استان هم مانند دیگر نقاط کشور درگیر کرونا است،یادآور شد:شیراز، لار و لامرد سه‌نقطه ورود و خروج مسافر هستند که با جدیت پیگیری می‌شوند اما لارستان حوزه‌ای است که ورود و خروج مسافران و اتباع خارجی در آنجا ازآمار بالایی برخوردار است.

جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: در اوز،خنج،گراش و لارستان افاغنه زیادی سکنی دارند همچنین در بخش‌هایی از شیراز هم ساکن هستند که در ابتدا رعایت نکرده و مقاومت می‌کردند اما با کنترل و نظارت هایی که صورت گرفت،اوضاع بهبود یافت.

وی همچنین بابیان اینکه اتباع خارجی هم مانند سایر مردم در معرض ابتلا و انتقال هستند،گفت: مسافران ورودی باید با دقت بیشتری غربالگری شوند و نکته قابل‌توجه کاهش آمار ابتلای مسافران پروازی است به‌گونه‌ای که اول اسفند این آمار ۱۵ درصد بود درحالی‌که اکنون تست چهار درصد از مسافران مثبت شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین