پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

برگزاری جلسه ستاد اطفاء حريق در لارستان

جلسه ستاد اطفاء حريق در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با شروع فصل گرما و در جهت…

جلسه ستاد اطفاء حريق در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با شروع فصل گرما و در جهت آمادگي هاي لازم براي كنترل و مهارآتش سوزي در مراتع این شهرستان، جلسه ستاد اطفاء حريق شهرستان لارستان به رياست احمد دلاور معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري ويژه لارستان و با حضور ادارات عضو مديريت بحران شهرستان در محل فرمانداري ويژه لارستان برگزار شد.

در جلسه فوق كه به دبيري اداره منابع طبيعي و آبخيزداري لارستان تشكيل و بر آمادگي لازم و كافي كليه ادارات با استفاده از نيروي انساني و امكانات تاکید شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در این جلسه در سخنانی با لزوم آمادگي هرچه بهتر اعضاء ستاد اظهار کرد: با توجه به بارشهاي خوب زمستان سال گذشته و فروردين سال جاري كه موجب رويش بسيار خوب پوشش گياهي در مراتع و همه بخشهاي لارستان شده است، اين امكان را دارد كه با شروع فصل گرما و خشك شدن علوفه و گياهان، احيانا ممکن است به آتش سوزي منجر شود، بنابراين با تدبير و هماهنگي هاي لازم نياز است تا از هم اكنون ستاد اطفاء حریق شهرستان را فعال و نسبت به جلوگيري از آتش سوزي اقدام لازم را انجام داد.

 وي با تقسيم كار بين ادارات عضو استفاده و آموزش لازم به نيروهاي مردمي در سطح روستاها را كمك بزرگي به اطفاء حريق دانست.

دلاور در ادامه از اعضاء جلسه خواست، ليست كشيك ادارات عضو ستاد مدیریت بحران را اعلام و خواستار انجام اقدامات پيشگيرانه مثل تسطيح پوشش گياهي كنار جاده ها شد.

اين جلسه همچنین مصوباتي هم به دنبال داشت كه از همه مهمتر آمادگی کامل و همكاري واحدهاي آتشنشاني شهرداري هاي تابع شهرستان در صورت بروز آتش سوزي براي مهار و خاموش كردن آتش، فعال نمودن كشيك ادارات و اعلام و اطلاع رساني شماره تماس ستاد اطفاء حريق در بين مردم بويژه در سطح روستاها، شناسايي منابع آبي براي مواقع ضروري و استفاده توسط ادارات آبفا و جهاد كشاورزي، كنترل و آموزش همگاني براي جلوگيري از سهل انگاريهاي احتمالي بويژه در بين عشاير و غیره بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین