جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

آغاز به کار مجدد عملیات اجرایی سدخاکی زاهدمحمود پس از 7 سال

سرپرست جهاد کشاورزی لارستان از آغازمجدد عملیات اجرایی سدخاکی زاهدمحمود پس از ۷ سال خبر داد.  به گزارش میلاد لارستان یکی از منابع تامین آب کشاورزی روستاییان سدهای احداث شده…

سرپرست جهاد کشاورزی لارستان از آغازمجدد عملیات اجرایی سدخاکی زاهدمحمود پس از ۷ سال خبر داد.  به گزارش میلاد لارستان یکی از منابع تامین آب کشاورزی روستاییان سدهای احداث شده در منطقه می باشد. بر همین اساس سدخاکی زاهد محمود با گنجایش ۷ میلیون مترمکعب برای کشاورزان و روستاییان زاهدمحمودی اهمیت زیادی دارد. این در حالی است که عملیات اجرایی و ساخت این سد با پیشرفت فیزیکی تنها حدود ۲۰ درصد ۷ سال است که متوقف مانده است.

این امر خبرنگار میلاد لارستان را بر آن داشت  که  و در ادامه پیگیری درخواست های مردمی از مسئولین،‌ موضوع توقف فعالیت های اجرایی این سدخاکی را مسئولین جهاد کشاورزی لارستان جویا شود.

مظفری سرپرست جهاد کشاورزی لارستان در این خصوص به خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: مطالعه سد خاكي زاهدمحمود سال ٨٩ انجام شد و در همان سال عمليات اجرايي فاز اول با اعتبار ٤٠٠ ميليون تومان آغاز و پيشرفت فيزيكي ٢٠ درصد تحقق یافت. اما بدليل عدم تامين اعتبار كار متوقف گرديد.

وی در این خصوص اظهار داشت: با  از پيگيريهاي زياد توسط مديريت جهاد كشاورزي و با رايزني با سازمان و وزارتخانه متبوع در سال ٩٩ موافقتنامه تکمیل سد مبادله شده و انشااله با اعتباري معادل يك ميليارد تومان از محل بودجه های استانی دوباره عمليات اجرايي آن طی امسال اغاز خواهد شد و بطور مستمر هرساله تا اتمام كار تامین اعتبار و عملیات اجرایی ادامه خواهد یافت.

میلاد لارستان به امید خدا طی ماه های آینده موضوع آغاز به کار این سد را مجددا پیگیر خواهد بود.

همشهریان و لارستانی های عزیز می توانند درخواست های مردمی را به شماره های ۰۹۱۶۴۸۷۷۰۴۴  و یا ۰۹۳۵۸۹۴۹۳۹۷  واتس آپ نمایند تا در حد امکان از مسئولین امر مطالبه صورت گیرد.

 

عکس:‌آرشیو

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین