جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

زلزله 4.7 ریشتری «خُنج» خسارت نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، با اشاره به زلزله ۴.۷ ریشتری امروز در شهرستان خنج گفت: این زلزله خسارت جانی و مالی نداشته است. به گزارش میلاد لارستان، رحیم آزادی…

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، با اشاره به زلزله ۴.۷ ریشتری امروز در شهرستان خنج گفت: این زلزله خسارت جانی و مالی نداشته است.

به گزارش میلاد لارستان، رحیم آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به وقوع زلزله ۴٫۷ ریشتری که امروز ساعت ۴٫۵۷ دقیقه صبح در شهرستان خُنج رخ داد، اظهار داشت: تیم‌های ارزیاب در منطقه مستقر هستند و تاکنون گزارشی از خسارت جانی و مالی از زلزله اعلام نشده است.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس در منطقه مستقر هستند و مردم در صورت نیاز و ضرورت می‌توانند به نیروهای امدادی مراجعه کنند یا اینکه به فرمانداری شهرستان اعلام نیاز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه برخی از منازل قدیمی در کانون زلزله دچار خسارت جزئی شده است، گفت: ترک خوردگی در برخی از منازل دیده شده که به دلیل قرار گرفتن در بافت قدیمی بوده است.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳ و ۴ دهم ریشتر ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه امروز خنج را لرزاند این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

همچنین زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳ و ۳ دهم ریشتر ساعت ۱۲ و ۱۱ دقیقه خنج را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۶ کیلومتری زمین رخ داد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین