سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نمونه های ارسالی به آزمایشگاه لارستان بیش از ۲۰۰ مورد است؛ تجهیزات جدید آزمایشگاه دوم خریداری شده

 رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به تعداد بالای نمونه های ارسالی به آزمایشگاه کرونا لارستان اظهارداشت: آزمایشگاه کرونا لارستان توانایی آن را دارد که در هر ران “RUN”…

 رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به تعداد بالای نمونه های ارسالی به آزمایشگاه کرونا لارستان اظهارداشت: آزمایشگاه کرونا لارستان توانایی آن را دارد که در هر ران “RUN” کاری ۴۵ نمونه را آزمون کند که با انجام ۴ ران در هر روز ۱۸۰ نمونه تست می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی  لارستان،  کریمی افزود: این درحالی است که روزانه بیش از ۲۰۰ نمونه به آزمایشگاه لارستان ارسال می شود و پرسنل آن نیز از ۸ صبح الی ۱۲ شب مشغول به کارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: این امر سبب شده تا نتایج برخی تست ها پس از دو الی سه روز اعلام گردد که البته در شرایط کنونی این موضوع یک امر طبیعی است که متاسفانه برخی این موضوع را بیش از اندازه بزرگ کرده و تلاش همکاران در آزمایشگاه را زیر سوال می برند.

وی خاطرنشان کرد: بیماریابی با دقت بالایی در منطقه در حال انجام است و از سایر اعضای خانواده شخصی که تستش مثبت می شود نیز تا امروز تست گرفته شده که این امر در کنار نمونه های پروازهای وارده حجم بالایی از نمونه را در روز در بر میگیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان گفت: تجهیزات جدیدی برای راه اندازی آزمایشگاه دوم خریداری شده که به علت کمبود دستگاه تست PCR هنوز کامل تامین نشده و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم آزمایشگاه دوم را نیز راه اندازی کنیم.

وی افزود: شایسته است به جای خرده گیری هایی که سبب خستگی روحی برای کارکنان و خط مقدم مدافعان سلامت می شود، سوالات خود را قبل از جار زدن در فضای عمومی، از مسئولان مربوطه بپرسیم و سعی کنیم در این شرایط خاص که مختص منطقه ما نبوده و امری فراگیر است حامی و یاور مدافعان سلامت و دلگرمی برای آنان و خانواده هایشان باشیم.  کریمی بیان کرد: همگی باید نکات و توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و در برخورد های خود به هیچ وقت سهل انگاری نکرده و به حق سلامتی خود و دیگران احترام بگذاریم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین