دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هیچ مشکلی در پرواز لار-تهران به‌وجود نیامده است

به گزارش میلادلارستان دیروز بعدازظهر در زیرنویس شبکه خبر و نیز در بعضی خبرگزاری ها خبری مبنی بر فرود اضطراری هواپیمای فوکر۱۰۰ پرواز لار-تهران در فرودگاه شهید دستغیب شیراز مطرح…

به گزارش میلادلارستان دیروز بعدازظهر در زیرنویس شبکه خبر و نیز در بعضی خبرگزاری ها خبری مبنی بر فرود اضطراری هواپیمای فوکر۱۰۰ پرواز لار-تهران در فرودگاه شهید دستغیب شیراز مطرح شد. به همین دلیل خبرنگاران میلادلارستان به سرعت پیگیر ماجرا شده و طی تماس های مکرر با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد و پیگیری از طریق فرودگاه شهید دستغیب و از سوی دیگر پیگیری مساله فوق از طریق مسئولان محترم فرودگاه بین المللی لارستان به این نتیجه رسیدندکه مساله فرود اضطراری فوکر۱۰۰ به شماره پرواز ۳۲۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی(که به اشتباه در خبرگزاری ها شماره پرواز ۲۳۷ ذکر شده بود)

صحت نداشته و  فرود هواپیما در فرودگاه شهید دستغیب تنها جهت چک کردن هوای داخل کابین بوده و اصلا این چنین موضوعی فرود اضطراری نمی باشد. همچنین حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز طی صاحبه با تسنیم بیان داشت: فرود هواپیمای فوکر ۱۰۰ لار-تهران به سبب چک کردن هوای داخل کابین خلبانان بوده و هیچ مشکلی در روند پرواز وجود نداشته است. وی اظهار کرد: هیچ مشکلی در پرواز  لار-تهران برای هواپیمای فوکر ۱۰۰ به‌وجود نیامده و فرود این هواپیما در فرودگاه شیراز اضطراری نبوده است.

وی با بیان اینکه فرود هواپیمای شرکت ایران ایر تنها به سبب چک کردن هوای داخل کابین خلبانان انجام شده است، گفت: این هواپیما توقف خاصی در فرودگاه شیراز نداشت و پس از بررسی هوای کابین به پرواز خود ادامه داد.

لازم به ذکر است این هواپیما در ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین