شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیشنهاد حسین زاده: افرادی که در زمینه تولید و صادرات هزینه‌ کنند از مالیات معاف شوند

نماینده مردم لارستان،خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از طرفی افرادی که ثروت خود را در زمینه تولید و صادرات هزینه‌ می‌کنند باید از مالیات معاف شوند، این…

نماینده مردم لارستان،خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از طرفی افرادی که ثروت خود را در زمینه تولید و صادرات هزینه‌ می‌کنند باید از مالیات معاف شوند، این یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش میلاد لارستان، حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار نصیرنیوز با بیان اینکه مجلس یازدهم باید مجلسی قوی و متعهد در حوزه‌های مختلف باشد، افزود: در راس همه‌ حوزه‌ها، اقتصاد قرار دارد که در این حوزه مجلس باید به سمت قوانینی برود که منجر به افزایش تولید در کشور باشد.

وی گفت: در کشور ما که موضوع مصرف بیش از استانداردهای جهانی است، باید با وضع قوانینی در حوزه‌ اشتغال و تولید، به رونق اقتصادی کمک کرد. این نماینده مجلس ادامه داد: نکته دیگر تدوین قوانین مالیات بر ثروت غیرمولد است، به طور مثال ثروت‌هایی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد باید هدف مالیات قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: مسکن همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده و هست که در سال‌های اخیر چندین برابر شد و قدرت خرید بسیاری از اقشار را کاهش داد لذا در این راستا باید توجه و اهتمام جدی نمود.

نماینده مردم لارستان،خنج ، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرفی افرادی که ثروت خود را در زمینه تولید و صادرات هزینه‌ می‌کنند باید از مالیات معاف شوند، این یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی است. حسین‌زاده افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که باید مجلس آن را در اولویت قرار دهد نظارت در موضوعاتی همچون پولشویی، رانت‌خواری و قاچاق کالا و ارز است.

وی ادامه داد: تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز، اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا، بازدیدهای میدانی از مبادی ورودی و گمرک از مهم ترین اولویت‌های مجلس یازدهم خواهد ‌بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین