جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

کلاهبرداری کارمند بانک از سالمندان در اوز

کارمند کلاهبرداری که به بهانه کمک به سالمندان از حساب آن ها پول برداشت می کرد، دستگیر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حشمت…

کارمند کلاهبرداری که به بهانه کمک به سالمندان از حساب آن ها پول برداشت می کرد، دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس با اشاره به کلاهبرداری کارمند متخلف از سالمندان، در این باره اظهار کرد: فردی که نیروی شرکتی یکی از بانک‌های اوز بوده است به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی کرده بود، دستگیر شد.

او تصریح کرد: در پی ارجاع تعداد زیادی پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از افراد سالخورده به صورت اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی افزود: ماموران در اظهارات اولیه از مالباختگان، مطلع شدند فردی که خود، از نیروی شرکتی یکی از بانک‌های اوز بوده است به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده در انجام عملیات بانکی، رمز دوم را فعال و از کارت بانکی و کارت شناسایی آن‌ها عکس گرفته و اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها می‌کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار در بازجویی فنی و تخصصی به برداشت ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اقرار کرد، گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم پس از ۱۲۰ فقره کلاهبرداری اقدام به خرید طلا، موبایل و لوازم خانگی از سایت‌های مختلف کرده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین